اخبار گردشگری

تبلیغات ضربتی همدان برای اجلاس جهانی گردشگری آغاز می شود

حمیدرضا یاری عصر شنبه در نشست خبری رویداد همدان ۲۰۱۸ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبلیغات ضربتی این رویداد فراملی توسط صدا و سیما و رسانه های جمعی صورت می گیرد افزود: نشست اعضای سازمان جهانی گردشگری سالانه برگزار می شود و ما تلاش کردیم امسال چهلمین نشست اعضای این سازمان در همدان برگزار شود.
وی با بیان اینکه برنامه های این نشست توسط سازمان جهانی گردشگری و به زبان انگلیسی برگزار می شود گفت: ریز برنامه های این نشست از طرف سازمان جهانی گردشگری اعلام شده و این برنامه ها از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود.
یاری اظهار داشت: سازمان جهانی گردشگری ۵۰۰ عضو وابسته دارد و دغدغه ما این است که تعداد بیشتری از اعضا در همدان حضور داشته باشند.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: یک سری از برنامه های تبلیغاتی این نشست آغاز شده و یک کلیپ ۶ دقیقه ای از شگفتی های غار علیصدر به همراه ویژه نامه همدان توریسم در قالب دعوتنامه در بین اعضای اجلاس حاضر در همایش غذا در تایلند توزیع شد.
یاری گفت: هم اکنون در شرکت سیاحتی علیصدر مترجم ها مستقر هستند و با افراد برای حضور در اجلاس سازمان جهانی گردشگری تماس می گیرند.
وی یادآور شد: ۱۲ تا ۱۴ نوامبر مصادف با ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه سالجاری، اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری در هتل باباطاهر همدان برگزار می شود.
گفتنی است؛ همدان در چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری میزبان ۵۰۰ عضو از بیش از ۱۵۰ کشور وابسته به سازمان جهانی گردشگری است.
به گزارش ایرنا، سازمان جهانی گردشگری مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان است.
اعضای هیات رئیسه این سازمان متشکل از ۱۲ عضو است که در اوایل مردادماه سال گذشته برای نخستین بار شرکت سیاحتی علیصدر همدان به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این سازمان انتخاب شد.
شرکت سیاحتی علیصدر از سال ۱۳۷۰ با همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی، سازمان همیاری شهرداری های استان و شهرداری همدان و با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه علیصدر ایجاد شد و هم اکنون یک کرسی از ۱۲ کرسی هیات رئیسه سازمان جهانی توریسم را به خود اختصاص داده است.
۱۱۸۱/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


همدان ۲۰۱۸


شرکت سیاحتی علیصدر