اخبار گردشگری

اولین گفتگوی کارلوس کی روش پس از حضور در روسیه

کارلوس کی روش در اولین گفتگوی رسانه ای خود پس از حضور در روسیه و پیش از شروع نخستین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران گفت:گروهی که ما در آن حضور داریم جذاب ترین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. البته خیلی از رسانه ها علاقه مندند تا این گروه را به نام گروه مرگ نام گذاری کنند اما من علاقه ای به آن ندارم.کارلوس کی روش

او ادامه داد:همانطور که گفتم من این لقب را دوست ندارم و به نظرم لقب جذاب ترین گروه جام جهانی برای گروهی که ما در آن هستیم بهترین عنوان است.

سرمربی تیم ملی درخصوص میزبانی روسیه گفت:فوق العاده است. همه چیز عالی و میزبانی هم حرف ندارد. پذیرایی بسیار خوبی از ما به عمل آمد. علاوه بر همه این ها ما در کمپی هستیم که فوق العاده است و همانطور که می بینید هم امکانات زیادی دارد و هم آب و هوای خوبی بر آن موجود است.

او ادامه داد:من از همه هواداران ممنونم و از برگزارکنندگان بابت استقبال شب گذشته تشکر می کنم. البته این برای من تعجب برانگیز نیست چرا که من قبلا هم به اینجا آمدم و خوب می دانم که روسیه می تواند از پس بهترین نوع برگزاری رقابت های جام جهانی بربیاید.

سرمربی تیم ملی درباره رقبای تیم ملی در جام جهانی گفت:ما مراکش را در گروه مان داریم که بدون تردید و با فاصله بهترین تیم آفریقایی فوتبال دنیاست و فکر می کنم همه بر این صحبت من صحه می گذارند. درباره تیم ملی پرتغال هم همه می دانیم چه جور تیمی است و شاید خیلی هم خوب نباشد که من درباره تیم کشوری که از آنجا آمدم صحبت کنم. به هرحال پرتغال تیم بسیار خوبی با بازیکنان فوق العاده است. آنها دو سال پیش و در رقابت های یورو موفق به کسب قهرمانی شدند. همین طور تیم اسپانیا، قهرمان سابق جام جهانی و یکی از بهترین تیم های دنیا.

کی روش درباره گروه تیم ملی ادامه داد:این گروه، گروه بسیار سختی است اما یک چالش بسیار بزرگ و شانس خوبی برای ماست که بتوانیم خودمان را برابر تیم های مدعی نشان دهیم. ما تلاش می کنیم گام رو به جلو برداریم. فرق بزرگی که بین ما و سه حریفمان وجود دارد این است که آنها می توانند ببرند، ببازند یا مساوی کنند. اما ما یا می بریم و یا از حریفان بزرگمان می آموزیم.

او در پاسخ به سوالی درباره دیدار برابر لیتوانی برای شناخت بهترین ترکیب تیم ملی گفت:این دیدار می توانست یک بازی دوستانه و تدارکاتی برای ما باشد اما همانطور که می دانید برنامه های تدارکاتی ما ویران شد و از بین رفت. همانطور که می دانید ما به دلایلی نتوانستیم در بازی های دوستانه و تدارکاتی حضور پیدا کنیم و همه آنها از بین رفت. حالا این چیزی نیست که بخواهم درباره آن زیاد صحبت کنم چرا که ما با همان روحیه قبلی به بازی ها خواهیم رفت.

کی روش ادامه داد:در هفت سالی که در ایران بودم کم و بیش با این مشکلات مواجه بودم و هیچگاه نیز نتوانستم این مشکلات را حل کنم ولی این مسائل برای تیم ما الهام بخش بوده و تیم ما را به جلو هدایت کرده است که امیدوارم این بار نیز همین اتفاق بیفتد.
پست اینستاگرامی کارلوس کی روش پس از اولین تمرین در روسیه

تیم ملی فوتبال کشورمان که به عنوان اولین تیم از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸، وارد روسیه شده است،امروز اولین تمرین خود را در مرکز تمرینی باشگاه لوکوموتیو مسکو برگزار کرد.

کارلوس کی روش پس از پایان تمرین پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

کارلوس کی روش نوشت:الان اولین تمرینمان در روسیه در مرکز تمرینی عالی لوکوموتیو مسکو تمام شد .آخرین مرحله از آماده سازی ما برای جام جهانی شروع شده است. موفق باشید پسرها.