اخبار گردشگری

مرکز خرید دالما گاردن ایروان

خرید برای بسیاری از ما یک سرگرمی است و بسیاری نیز آن را بهترین راه کاهش استرس می‌دانند. رفتن به مراکز خرید در شهر‌های مختلف و در حین مسافرت یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند سفر ما را به یک تجربه دوست‌داشتنی تبدیل کند. امروز ما یکی از بهترین مراکز خرید در شهر ایروان با نام دالما گاردن را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید بهترین مارک‌های جهان را در آن بیابید.

مرکز خرید دالماگاردن ایروان در بهار سال ۲۰۱۲ و در یک دوره کوتاه ساخته شد و به سرعت به یکی از مکان‌های مورد علاقه گردشگران تبدیل شد. این مرکز خرید و تفریحی در منطقه هراسادان در مسیر بزرگراه شماره ۳ واقع شده است. در ضمن این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز بوده و خطوط اتوبوس رانی سرویس مستقیم برای آن در نظر گرفته‌اند.

در مرکز خرید دالماگاردن ایروان می‌توانید فهرست کاملی از مارک‌های موجود در بازار پوشاک و سایر اقلام مصرفی و خوراکی بیابید. در ضمن برای هر کدام از این مارک‌ها قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که افراد مختلف با وضعیت مالی مختلف بتوانند نیاز‌های خود را از آن تأمین کنند.



مرکز خرید دالماگاردن ایروان دارای یک سیستم انعطاف پذیر از تخفیف و تبلیغات است. به عنوان مثال بیش‌ترین تخفیف‌های این مرکز خرید از ۱۵ ژوئیه تا پایان ماه اوت و از ۱۰ ژانویه تا اواسط فوریه است. همچنین در این مرکز خرید فروشگاه‌های مختلف جایزه‌های تبلیغی مانند ماشین، بلیط سفر، کارت تخفیف، و … در نظر می‌گیررند که در روز‌های عادی همه این گزینه‌ها لغو می‌شوند.

اگر می‌خواهید زمان سفر خود را به خرید در مرکز خرید دالماگاردن ایروان اختصاص دهید و خانواده خود را به همراه ببرید مطمئن باشید که فروشگاه‌های مختلفی برای مردان، زنان، و کودکان پیدا خواهید کرد. اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب این مرکز خرید مراکز تفریحی و مراکز نگهداری از بچه‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد بدون نگرانی از وضعیت فرزندانتان به خرید و گشت و گذار بپردازید.

در نهایت در مرکز خرید دالماگاردن ایروان چند سوپر مارکت و غذاخوری ایجاد شده است که می‌توانید بعد از انتهای خرید به همراه خانواده به آن‌ها مراجعه کرده و از غذا‌های با کیفیت و نسبتاً با قیمت پایین بهره ببرید. در این رستوران‌ها انواع مختلفی از غذا‌های داخلی و خارجی سرو می‌شود که افراد با ذائقه‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بنابراین، بازدید شما از مرکز خرید دالماگاردن ایروان فرصت‌های زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد؛ از جمله خرید، خدمات سالن زیبایی، تماشای فیلم در سینما، سرگرمی بچه‌ها و خرید لوازم خانگی! اما این پایان کار نیست و فروشگاه‌های مختلف شرایطی رافراهم آورده‌اند که شما با استفاده از کارت‌های اعتباری کشور‌های مختلف اقدام به خرید کنید.


منبع: rentyerevan.com