اخبار گردشگری

۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری تکمیل شد

به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز سه شنبه در حاشیه دیدار سرزده از مکان های گردشگری و تاریخی، مراکز خدماتی و اقامتی و همچنین پایانه مسافربری شهرکرد تاکید کرد: تمامی مراکز اقامتی مانند هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها و خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری با ظرفیت کامل مشغول خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان است.
وی افزود: تمامی تلاش ها برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری با هدف فراهم کردن زمینه افزایش ماندگاری آنان در استان انجام می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ماندگاری بیش از یک شب مسافران و گردشگران ، باعث افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای در نقاط مختلف استان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، قائم مقام ستاد خدمات سفر و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از نانوایی ها، بوستان ها، پایانه مسافربری آزادی، هتل ها، خانه معلم و تعدادی مراکز اقامتی استان در شهرکرد به صورت سرزده دیدن و از نزدیک بر روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگری نظارت کردند.
چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۸۰۰ تخت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها و خانه های مسافر دارد.
قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود غارها، آبشارها، چشمه ها، اماکن تاریخی، بقاع متبرکه، مناطق حفاظت شده، موزه ها و غیره باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
۲۰۹۷/۷۳۶۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگری


مراکز اقامتی


چهارمحال و بختیاری