اخبار گردشگری

با خدمات اپلیکیشن گردشگری رسپینا ۲۴ حرفه‌ای سفر کنید

با جستجوی ساده در اینترنت کاملا متوجه خواهید شد که اغلب برند‌های حوزه‌ی گردشگری در کنار ارائه‌ی خدمات از طریق وب سایت، اپلیکیشن‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته اند. اما ما برای افرادی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای سفر کنند و یک گردشگر واقعی شوند، اپلیکیشن رسپینا ۲۴ را پیشنهاد می‌کنیم. رسپینا ۲۴ بعد از ارائه‌ی مطلوب خدمات گردشگری مانند خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو آنلاین هتل و تور و سایر خدمات مورد نیاز برای سفر، اپلیکیشن کاملا منحصر بفردی را طراحی و عرضه نموده است. به طور خلاصه می‌توان گفت، هر آنچه یک گردشگر حرفه‌ای برای سفر نیاز دارد، رسپینا ۲۴، در قالب یک اپلیکیشن معرفی کرده است.

با خدمات اپلیکیشن گردشگری رسپینا ۲۴ حرفه‌ای سفر کنید

خرید بلیط چارتر و سیستمی با اپلیکیشن رسپینا ۲۴

گردشگران حرفه‌ای همیشه دنبال شکار فرصت‌ها هستند و خرید بلیط ارزان هواپیما را یکی از مهم‌ترین برنامه هایشان قرار می‌دهند. هر اندازه در قیمت خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی بتوانید صرفه جویی کنید، به همان اندازه می‌توانید تعداد سفرهایتان را بیشتر کنید. رسپینا ۲۴، با قرار دادن امکان خرید بلیط چارتر و سیستمی ایرلاین‌های مختلف در اپلیکیشن خود، شانس شما را برای خرید بلیط ارزان هواپیما افزایش داده است. برای خرید بلیط ارزان کافیست در هر لحظه و هر مکان، گوشی تلفن همراه خود را بردارید و در اپلیکیشن رسپینا ۲۴، قیمت بلیط چارتر و سیستمی را در تاریخ‌های مورد نظر جستجو و مقایسه کنید. اگر خوش شانس باشید در برخی از روز‌های سال می‌توانید بلیط چارتر را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

با خدمات اپلیکیشن گردشگری رسپینا ۲۴ حرفه‌ای سفر کنید

خرید بلیط قطار و اتوبوس با اپلیکیشن رسپینا ۲۴

هر چقدر که سفر‌های هوایی امن باشند، اما هنوز هم افراد زیادی هستند که ترجیح میدهند با خرید بلیط قطار، لذت ایستادن کنار پنجره‌ی قطار و گذر از مسیر‌های ریلی پر پیچ و خم را تجربه کنند. رسپینا ۲۴، با توجه به طیف وسیع خواسته‌های گردشگران، امکان خرید بلیط قطار و اتوبوس تمام مسیر‌های ریلی و جاده‌ای را در اپلیکیشن فراهم کرده است. برای خرید انواع بلیط کافیست اپلیکیشن رسپینا ۲۴ را نصب و دانلود کنید تا پی به سادگی فرآیند خرید آن ببرید.

** برای دانلود و نصب اپلیکیشن رسپینا ۲۴ کلیک کنید.

با خدمات اپلیکیشن گردشگری رسپینا ۲۴ حرفه‌ای سفر کنید

استرداد آنلاین انواع بلیط با اپلیکیشن رسپینا ۲۴

اگر خرید بلیط تان را از رسپینا ۲۴ انجام داده باشید و بخواهید نسبت به استرداد آن اقدام کنید، خیلی راحت می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن رسپینا ۲۴ استرداد آنلاین انجام دهید. با استرداد آنلاین دیگر نیاز به مراجعه‌ی حضوری یا تلفنی نیست و در کمترین زمان تمام کارهایتان انجام خواهد شد.

رزرو هتل‌های داخلی و خارجی با اپلیکیشن رسپینا ۲۴

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین کار‌هایی می‌باشد که لازم است تا قبل از شروع سفر انجام شود. برای رسپینا ۲۴ هیچ تفاوتی ندارد که رزرو آنلاین هتل خارجی مدنظرتان باشد یا رزرو هتل داخلی، چون برای هر دو حالت امکاناتی از قبیل: موارد زیر را فراهم نموده است:

مقایسه‌ی نامحدود هتل‌های داخلی و خارجی
فیلتر کردن نتایج جستجو
خرید سریع و آسان با کارت‌های عضو شتاب، حتی برای رزرو هتل‌های خارجی

با خدمات اپلیکیشن گردشگری رسپینا ۲۴ حرفه‌ای سفر کنید

خرید آنلاین تور داخلی و خارجی در اپلیکیشن رسپینا ۲۴

سلیقه و خواسته‌های انسان‌ها در انتخاب نوع سفر کاملا با هم متفاوت می‌باشد. برخی بجای خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، ترجیح میدهند تمام این‌ها را در قالب تور خریداری کنند. برای خرید تور راه‌های زیادی وجود دارد و هنوز هم افرادی هستند که با مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌های مسافرتی خرید تور داخلی و خارجی انجام می‌دهند. اما رسپینا ۲۴ خرید آنلاین تور را پیشنهاد می‌دهد. از جمله ویژگی‌های خرید آنلاین تور داخلی و خارجی اپلیکیشن رسپینا ۲۴ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

مقایسه‌ی نامحدود انواع تور‌های داخلی و خارجی
فیلتر شدن نتایج جستجو مطابق با خواسته‌ی کاربر
مشاهده‌ی جزئیات تور
خرید تور‌های گروهی و انفرادی
مشاهده‌ی تصاویر مربوط به تور
خرید آنلاین تور با کارت‌های عضو شتاب

تمام خدمات ارائه شده در اپلیکیشن رسپینا ۲۴ از طریق وب سایت آن نیز در دسترس بوده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با راحت‌ترین روش مقدمات سفر را فراهم کنید. بهره مندی از پشتیبانی ۲۴ ساعته و تجربه‌ی خرید اینترنتی امن، گام بزرگیست برای اثبات این که، با رسپینا ۲۴ روی زمین نمی‌مانید.