اخبار گردشگری

همدان رویداد ۲۰۱۸ ویترین شایسته ایران باشد

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی همزمان ۲۰۰ طرح عمرانی شهرداری همدان اظهار داشت: مهمانان برجسته کشورهای مختلف دنیا که قرار است در ۲ رویداد مهم گردشگری شهریورماه و آبان ماه امسال به همدان سفر کنند، ایران را بر اساس آنچه در همدان می بینند، تفسیر و تحلیل خواهند کرد.
وی با بیان اینکه همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پیشانی کشور محسوب می شود ادامه داد: باید با تمام ظرفیت نسبت به آماده سازی استان در میزبانی از مقام ها و مهمانان خارجی اقدام کنیم.
استاندار همدان با تمجید از عملکرد شهردار همدان گفت: شهرداری با مدیریت جدید بهترین دوران خود را سپری می کند چرا که تمامی مسئولان اعم از اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس و نیز استانداری همدان حمایت همه جانبه دارند.
نیکبخت افزود: شهردار همدان بسیار خوش شانس است که همزمان با میزبانی این ۲ رویداد مهم گردشگری فعالیت خود را آغاز کرده و باید به نحو شایسته نسبت به به آماده سازی شهر اقدام کند چرا که همدان سرزمینی با تاریخ بی بدیل و اولین شهر دارای مدنیت و تمدن جهان است.
وی اضافه کرد: در این ۲ رویداد مهم ، ظرفیت های بالقوه استان همدان به روی آنتن های ملی، قاره ای و بین المللی می رود و باید با تمام قوا از برنامه های اجرایی حمایت کرد.
نیکبخت با تمجید از عملیات اجرای ۲۰۰ طرح عمرانی خدماتی شهرداری همدان گفت: به طور قطع با اجرایی شدن این طرح ها نسبت به ایجاد اشتغال فصلی و پایدار نیز اقدام خواهد شد.

** ایجاد رضایتمندی مردم سرلوحه شورا است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه ایجاد رضایتمندی مردم سرلوحه برنامه های شورای شهر همدان است گفت: شهرداری همدان با عملیات اجرایی ۲۰۰ طرح تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی خواهد شد که در مجموع برای آبادانی شهر و خدمت به مردم است.
ابراهیم مولوی افزود: پخش ۳۰۰ هزارتن آسفالت در سطح خیابان های شهر نهضت بزرگ در راستای خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.
وی با تاکید بر توجه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به میزبانی شایسته از مهمانان رویداد ۲۰۱۸ گفت: آماده سازی محیط شهری و سیمای شهری، نورپردازی و توسعه ناوگان حمل و نقل شهرداری در حال انجام است.
مولوی بیان کرد: شهردار همدان پشتوانه قوی در شهر دارد که افکار عمومی و همکاری مدیران شهری و مدیریت ارشد استان است و شهردار با انگیزه دوچندان مسایل را پیگیری می کند.
وی افزود: تمامی این اقدامات در راستای جلب رضایت مردم است و شورا با قوت از برنامه ها حمایت می کند.
وی همچنین از تمامی مدیران سابق شهرداری و اجرایی همدان در انجام طرح های مختلف در سطح شهر قدردانی کرد.
عملیات اجرایی ۲۰۰ طرح جدید توسط شهرداری همدان از امروز در نقاط مختلف آغاز شد.
۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


شهرداری


رویداد ۲۰۱۸


استاندار همدان