اخبار گردشگری

۱۳ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری سلسله تصویب شد

علی جوانمرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود سه منطقه نمونه گردشگری کهمان، گلهو و کاکارضا در شهرستان سلسله افزود: امسال هفت میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد راه دسترسی منطقه نمونه گردشگری گلهو مصوب شده است.
وی اظهار داشت: منطقه نمونه گردشگری گلهو به دلیل نداشتن راه دسترسی مناسب اکنون اقامتگاه عشایر است و اغلب کوهنوردان از این منطقه دیدن می کنند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سلسله افزود: با ایجاد راه دسترسی مناسب تمامی گردشگران می توانند به سهولت از این منطقه زیبای گردشگری دیدن کنند.
وی با اشاره به سه روستای هدف گردشگری هنام، پرسگ و جوانمرد شهرستان سلسله گفت: سراب زز در دل روستای زیبای جوانمرد یکی از زیباترین سراب های شهرستان سلسله است که برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در این روستا ۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
جوانمرد با اشاره به انجام طرح مطالعاتی این روستای هدف گردشگری در سال گذشته افزود: در طرح مطالعاتی این سراب ایجاد زیرساخت هایی از قبیل مسجد، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، آلاچیق و ایجاد آبخوری برای حیوانات پیش بینی شده است.
وی درخصوص اقدامات انجام شده در منطقه نمونه گردشگری کهمان گفت: امسال ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای انجام طرح مطالعاتی این منطقه نمونه گردشگری اختصاص یافته است.
۷۲۶۵/۳۰۲۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


اعتبارات


زیرساخت های گردشگری