اخبار گردشگری

شورای بازاریابی و تبلیغات گردشگری در اصفهان تشکیل می شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ روز سه شنبه به نقل از امیر کریمی اعلام کرد: پرداختن علمی به موضوع بازاریابی و تبلیغات صحیح، یکی از مهمترین مقوله های توسعه پایدار و کیفی در مقصدهای گردشگری است.
وی که در نشست هم اندیشی توسعه کیفی گردشگری استان سخن می گفت، افزود: بدنبال ایجاد تشکیلاتی در حوزه بازاریابی گردشگری با محوریت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان هستیم.
دستیار ویژه استاندار اصفهان گفت: در تلاشیم تا با افزایش اعتماد به بخش خصوصی، فعالان گردشگری را در حوضه بازاریابی و تبلیغات از طریق شناسائی بازارهای هدف و در ایامی از سال(همچون زمستان) که حضور گردشگران خارجی در اصفهان به کمترین حد ممکن می رسد، هرچه بیشتر جذب کنیم .
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان هم در این نشست گفت: نگاه آرمان گرایانه بدون توجه به ظرفیت های موجود بازار نمی تواند راهگشای مناسبی برای توسعه گردشگری باشد.
فریدون الله یاری گفت: یکی از مشکلات امروز ما در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری ناهماهنگی دستگاه ها و نهادهای دولتی با سازمان میراث فرهنگی در حوزه توسعه گردشگری و ناهماهنگی بخش خصوصی و دولتی در راستای سیاستگذاری و اجرا در حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری است.
وی اظهار کرد: با ادامه برگزاری اینگونه نشست ها می توانیم به نتایج علمی و اجرائی مشخصی در راستای سیاستگذاری در بازاریابی و تبلیغات گردشگری، برگزاری و شرکت در نمایشگاه های گردشگری، برگزاری هفته های فرهنگی و برنامه ریزی جذب گردشگر در فصول زمستان دست یابیم.
نشست هم اندیشی توسعه کیفی گردشگری استان با حضور تنی چند از مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، فرودگاه بین المللی استان، بانک های عامل و بیش از ۳۰ نفر از فعالان گردشگری در حوزه های هتل داری، آموزش و دفاتر خدمات مسافرتی در خانه تاریخی میراث اصفهان برگزار شد.
استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های ‘وزوان’ ،’مزدآباد’ و ‘مون’ به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
همچنین استان اصفهان دارای بیش از ۶۰۰ خانه تاریخی است که بیش از نیمی از آنها در شهر اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان دارای ۹۰ هتل و ۶۵ مهمانپذیر است.
۷۱۵۰ /۶۰۲۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


گردشگری


استان اصفهان