اخبار گردشگری, اماکن دیدنی جهان, رستوران

جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیا

در این مطلب نکست هالیدی سراغ معرفی یک سری از رستوران‌های جالب شهر آنتالیا می‌رویم که اگر قصد سفر به این شهر را دارید، نباید آن‌ها را از دست بدهید.

آنتالیا یکی از شهر‌های توریستی در تور ترکیه که به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری مختلف از جمله سواحل بسیار زیبا مشهور است. هر ساله افراد زیادی از جمله ایرانی‌ها به این شهر سفر می‌کنند و ما در این مطلب هم می‌خواهیم نگاهی به برخی از بهترین و جالب‌ترین رستوران‌های این شهر بیندازیم که در صورت سفر با تور آنتالیا، نباید آن‌ها را از دست بدهید:


جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیاکلاب آرما

یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیا، کلاب آرما است که در واقع در اواخر قرن ۱۹ میلادی، توسط ایتالیایی‌ها ساخته شده است. در حالی که امروزه این مکان به عنوان رستوران استفاده می‌شود، در گذشته استفاده‌های دیگری داشته است و مثلا به عنوان مکان نگه‌داری آرد مورد بهره قرار می‌گرفت. این رستوران بیش‌تر برای افرادی جالب است که به مکان‌های تاریخی علاقه دارند و کلاب آرما هم با داشتن معماری ایتالیایی و ظاهری تاریخی، قطعا برای این افراد جذاب می‌باشد.


وانیلا لانژ

یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر دروازه هادریان می‌باشد. حال در فاصله تقریبا ۵ دقیقه‌ای از این دروازه، یک رستوران با نام وانیلا لونگ قرار دارد که هنگام بازدید از هادریان، می‌توانید غذا را در آن میل کنید. بنای این رستوران به دست عثمانی‌ها ساخته شده است و در حال حاضر، رستوران توسط یک فرد انگلیسی و همسر ترکیه‌ای او مدیریت می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذا‌های بین المللی را میل نمایید و در عین حال از فضای زیبای آن هم لذت ببرید.

جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیا


سراسِر فاین داینینگ

قطعا یکی از زیبا‌ترین رستوران‌های شهر آنتالیا، سراسِر است که مکان آن، در واقع یک خانه با قدمت ۳۰۰ ساله می‌باشد. علاوه بر خود بنا و غذا‌ها که واقعا عالی هستند، دکوراسیون این رستوران هم بسیار خاص است و وسائل دست‌ساز و مجمسه‌های مختلف آن را زینت بخشیده‌اند. از طرف دیگر همیشه در این رستوران اجرای زنده موسیقی هم جریان دارد و می‌توانید انواع غذا‌های ترکی یا بین المللی را هم در آن سفارش دهید.

جذاب‌ترین رستوران‌های آنتالیا


کافه و رستوان بیگ شف

بیگ شف یک برند شناخته شده در ترکیه است و ۱۸ شعبه آن در ۶ شهر این کشور فعال می‌باشند. اولین شعبه این رستوران در سال ۲۰۰۷ در آنکارا افتتاح شد و شعبه آنتالیا هم یکی از بهترین‌های این مجموعه است. در این رستوران علاوه بر لذت بردن از محیطی عالی، می‌توانید بسته به وعده غذایی، غذا‌های متنوعی را سفارش بدهید که از غذا‌های محلی تا صبحانه‌های خوشمزه را شامل می‌شوند.


کاراف بیسترو

بازهم یک رستوران دیگر برای افرادی که به تاریخ و بنا‌های تاریخی علاقه دارند. کاراف بیسترو در یک خانه قدیمی که توسط عثمانی‌ها ساخته شده واقع می‌باشد و هنوز هم بسیاری از اشیا و لوازم قدیمی این خانه، دست نخورده باقی مانده‌اند که آن را جذاب می‌کنند. در این رستوران نسبتا کوچک می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذا‌هایی مثل دسر یا استیک را سفارش بدهید.


۷ مهمت

رستوران ۷ مهمت قطعا یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر است و حتی اگر به رستوران‌های دیگر هم نرفتید، در سفرتان به این شهر از طریق تور لحظه آخری آنتالیا یا به صورت شخصی، این رستوران را از دست ندهید. ۷ مهمت فاصله کمی در مرکز شهر دارد و روی یک تپه واقع شده است که از آن، می‌توانید منظره بسیار زیبایی از شهر آنتالیا و ساحل را مشاهده نمایید.

رستوران ۷ مهمت در گذشته توسط شخصی به نام مهمت بنا شده است که از وی، به عنوان یکی از بهترین آشپز‌ها یاد می‌شود و هنوز هم این رستوران کیفیت خوب غذایش را حفظ کرده است. در ۷ مهمت می‌توانید انواع و اقسام غذا‌ها را سفارش بدهید و در محیطی بسیار زیبا آن‌ها را میل کنید.