اخبار گردشگری

جدایی مسلمان از پرسپولیس قطعی شد

در روزهای پایانی زمزمه گفتگو محسن مسلمان با دیگر تیم ها خصوصا سپاهان اصفهان شدت گرفت و رفت و آمد او به این شهر نیز به شدت شایعات افزود. مسلمان که بارها در جواب به خواهش مدیران باشگاه برای ادامه قرارداد اعلام کرده بود نمی خواهد در تیمی که نیمکت نشین است به کارش ادامه دهد، فصل را به خاتمه رساند.محسن مسلمان

پرسپولیس و محسن مسلمان عاقبت به آخر خط رسیدند و گرشاسبی مدیر این تیم از آخر همکاری با این بازیکن خبر داد

اتفاقی که دور از ذهن نبود و بسیاری از هواداران پرسپولیس منتظر مخابره این خبر بودند. مسلمان که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم به نیمکت نشین تمام عیار در تیمش تبدیل شده بود، در برهه ای خبر از مذاکره با سپاهان را داد اما عملاً هیچ اتفاقی نیفتاد تا مهندس پرسپولیسی ها فصل را با نیمکت نشینی به پایان برساند.

حالا با بازگشت امیر قلعه نوعی به سپاهان و علاقه او به بازی مسلمان تصور بر این است که بهترین پاسور لیگ هفدهم با پیراهن طلایی سپاهان به روزهای اوجش باز گردد. ظاهراً پیشنهاد مالی سپاهانی ها نیز جالب توجه بوده و خود مسلمان نیز در مقطعی آن را تایید کرده بود.

اینکه مقصد بعدی مسلمان برای ادامه فوتبالش اصفهان است، شکی نیست اما ظاهراً این بازیکن ترجیح داده به دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن بپیوندد. تیمی که سکوی پرتاب مسلمان بود و حالا این بازیکن می خواهد در جایی به دور از حاشیه و در آرامش به فوتبالش بپردازد. رابطه خوب مسلمان با علی آذری مزید بر علت شده تا احتمال بازگشت مسلمان به ذوب آهن بیش از پیش قوت بگیرد.
جایگزین مسلمان در پرسپولیس مشخص شد

محسن مسلمان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ هفدهم بنا به دلایلی نیمکت نشین شد. ظاهرا جدایی مسلمان از سرخپوشان جدی است.

با اعلام گرشاسبی، مسلمان برای فصل آینده در لیست برانکو حضور ندارد و به احتمال فراوان سروش رفیعی جایگزین این بازیکن خواهد شد.