اخبار گردشگری

نمایشگاه میراث ما در کرمانشاه بر پا شد

جلیل بالایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه که شب گذشته به مناسبت هفته میراث فرهنگی کار خود را آغاز کرد تا سوم خرداد میزبان شهروندان کرمانشاهی است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تصاویری از میراث جهانی، ملی و مفاخر کرمانشاه به نمایش درآمده است، ادامه داد: در نمایشگاه میراث ما ۱۵۰ قطعه عکس از عکاسان عرصه میراث فرهنگی به نمایش در آمده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه عنوان کرد: تخت جمشید، پاسارگاد، بازار تبریز، چغازنبیل، شهر باستانی شوش، مجموعه کاخ گلستان، باغ ایرانی، مسجد جامع اصفهان، منظر فرهنگی میمند و بم از جمله جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی کشورمان هستند که عکس های آنها به نمایش درآمده است.
بالایی ادامه داد: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب به محل برپایی نمایشگاه واقع در چهار راه مطهری (جوانشیر سابق) نگارخانه شهر کرمانشاه مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: به مناسبت هفته میراث فرهنگی ۲ نمایشگاه عکس دیگر نیز در تکایای معاون و بیگلربیگی کار خود را آغاز کرده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: همچنین در این هفته همایش شهرداران و فرمانداران استان نیز به منظور توسعه بحث گردشگری برگزار خواهد شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از ۲ هزار اثر آن ثبت ملی شده و مجموعه تاریخی بیستون هم در سازمان یونسکو به ثبت رسیده است.
۷۴۴۵/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


عکس


نگارخانه کرمانشاه