اخبار گردشگری

کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج آماده واگذاری است

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی این کمپینگ اقامتی در زمینی به مساحت هفت هکتار در پارک جنگلی یاسوج از سال ۹۰ آغاز شده است.
حسن خوش قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری این طرح برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی افزون بر ۵۰ ملیارد ریال است.
وی تصریح کرد: مراحل اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده است که در فاز نخست آن سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن، آلاچیق، روشنایی و آبخوری ایجاد شده است.
خوش قدم برضرورت تامین زیرساخت های لازم در پارک جنگلی یاسوج به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر تاکید کرد و گفت: در سال ۹۴ حدود پنج میلیارد ریال برای اجرای فازهای دوم و سوم تخصیص یافت که این میزان اعتبار به هیچ وجه جوابگوی اجرای این طرح نبوده است.
وی ادامه داد: فازهای دوم و سوم این کمپینگ شامل ساخت رستوران، پارکینگ، کباب پز و چهار سوئیت اقامتی و زیرسازی و آسفالت محوطه کمپینگ خواهد بود.
وی عنوان کرد: هم اکنون پنج هتل با ۲۰۷ اتاق و ۶۹۸ تخت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به حجم گسترده ورود گردشگر به این استان نیاز است کمپینگ های اقامتی و تفریحی بیشتری در استان ساخته شود.
وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ منطقه نمونه گردشگری، ۱۱ روستای هدف گردشگری، ۱۷ اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی است.
وی افزود: باید تلاش شود در روستاهای هدف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت های لازم برای گردشگران فراهم شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی است که از این تعداد ۷۰۰ مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده اند.
۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگری


کمپینگ اقامتی پارک جنگلی یاسوج


کهگیلویه و بویراحمد