اخبار گردشگری

ماه عسل در بهترین مقاصد آسیایی

مقصدی که برای ماه عسل انتخاب می‌کنید باید گرم، زیبا و عاشقانه باشد تا بتوانید به خوبی تمامی تنش‌هایی که در طول عروسی متحمل شده‌اید، از بین ببرید. آسیا، دارای مقصد‌های زیبا و خاطره‌انگیزی است که می‌توانید ماه عسلی خاص و به یادماندنی را در آنها تجربه کنید.


مقصدهای مناسب برای ماه عسل در آسیا

۱. بالی، اندونزی

بالی، جزیره‌ای محبوب در اندونزی که بسیار مورد توجه گردشگران است، پس جای تعجب ندارد که برای ماه عسل هم بسیار مناسب باشد. این جزیره در ماه‌های تابستانی بسیار شلوغ است، اما ویلا‌های ساحلی عاشقانه و اقامتگاه‌های سازگار با محیط زیست فراوانی در این منطقه وجود دارند که می‌توانند ساعات خوشی را برای شما رقم بزنند. در سواحل بالی، صلح و آرامش بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.


مقصدهای مناسب برای ماه عسل در آسیا

۲. جزایر تایلند

تایلند دارای برخی از زیباترین و قابل دسترس‌ترین جزایر در جهان است و با بهترین زیرساخت‌های گردشگری در آسیای جنوب شرقی، خدمات کاملی را در اختیار مسافران قرار میدهد پس نباید هیچ‌گونه نگرانی داشته باشید. هر کدام از جزایر تایلند، زیبایی‌های خاص خود را دارد که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.


مقصدهای مناسب برای ماه عسل در آسیا

۳. بورنئو، مالزی

بورنئو، بهشتی در عالم طبیعت است. حیات‌وحش، جنگل‌های بارانی، آبشار‌ها، پارک ملی و آب و هوای بی‌نظیر از جمله زیبایی‌های این جزیره است. برای رفتن به این جزیره کافی است پس از سفر به مالزی، پروازی از کوالالامپور رزرو کنید. توجه داشته باشید که پرواز‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.


مقصدهای مناسب برای ماه عسل در آسیا

۴. سریلانکا

سریلانکا، جزیره‌ای که در سواحل جنوبی هند قرار گرفته، اما نسبت به همسایه شمالی‌اش، توجه چندانی به آن نشده است. اما باید بدانید که این جزیره جزء بهترین مقاصد در آسیا برای سفر ماه عسل است. افراد دوست داشتنی، فرهنگ جالب و فضای بسیار آرام هر ساله مسافران بیشتری را جذب می‌کنند. شما هم می‌توانید سفری مقرون به صرفه و منحصر به فرد داشته باشید.


مقصدهای مناسب برای ماه عسل در آسیا

۵. مالدیو

جزیره مالدیو، کوچک‌ترین و زیبا‌ترین کشور در آسیا است که از هند هم فاصله چندانی ندارد. این جزیره زیبا و باورنکردنی، سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. خانه‌های ییلاقی شناور و استراحت‌گاه‌های ساخته شده بر روی آب می‌تواند بهترین مکان برای اقامتی رویایی در سفر ماه عسل باشد.


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.tripsavvy.com