اخبار گردشگری

شهرداری برای رویداد همدان ۲۰۱۸ نیاز مالی دارد

به گزارش ایرنا، ابراهیم مولوی روز پنجشنبه در جمع مشاوران شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: اگر قرار است در کمیته اطلاع رسانی که به شهرداری محول شده، کار از مجموعه مدیریت شهری باشد اما منابع مالی در اختیار این مجموعه نباشد، شهرداری پاسخگو نیست.
وی اضافه کرد: در همین رابطه با استاندار همدان نشستی برگزار می کنیم چراکه مسئولیت اطلاع رسانی که ۹۰ درصد از آن به شهرداری محول شده، فقط پنج درصد اختیار دارد.
مولوی بیان کرد: برگزاری هرچه بهتر رویداد همدان ۲۰۱۸ نیاز به برنامه ریزی منسجم و کارآمد دارد و اگر برنامه محور عمل کنیم بسیار فراتر از رویداد تبریز می توانیم اثربخش باشیم.
وی جذب گردشگر را مهمترین هدف این رویداد بین المللی عنوان و اضافه کرد: این هدف بسیار دارای اهمیت است و باید مقدمه ای شود تا برای سال های آینده بتوانیم در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.
مولوی خاطرنشان کرد: افزایش حضور گردشگران خارجی بهترین راه برای ایجاد امنیت در سرمایه گذاری و گردش اقتصادی است و انتظار داریم برنامه ریزی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.
وی راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان را مهم دانست و گفت: مکان راه اندازی این دفتر نیز مهیا شده است.
در این نشست پیرامون جایگاه مشاوران در عرصه اجرایی بحث و بررسی شد و همچنین مشاوران شورای اسلامی شهر همدان دیدگاه خود را پیرامون رویداد همدان ۲۰۱۸ مطرح کردند.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و میزبان بیش از ۱۵۰ کشور و ۵۰۰ عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری در بیست و دومین نشست مجمع عمومی این سازمان است.
۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


همدان ۲۰۱۸


اطلاع رسانی


شورای شهر همدان