اخبار گردشگری

تجلیل از منتخبان نشان مرغوبیت صنایع دستی سال ۹۶

منتخبان شرکت کننده در برنامه نشان مرغوبیت صنایع دستی در سال ۹۶ با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد تجلیل قرار گرفتند.

از میان ۳۱ استان شرکت کننده در این برنامه و همچنین معاونان صنایع دستی استان ها به قید قرعه در برنامه ای که روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷ با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از فرشاد به آفرین معاون صنایع دستی آذربایجان شرقی، سعید امینی معاون صنایع دستی البرز، الناز خدایی فر معاون صنایع دستی زنجان، قاسم کاظمی معاون صنایع دستی استان مرکزی و پرویز طلائیان پور معاون صنایع دستی استان خوزستان تجلیل شد.

همچنین از بین هنرمندانی که موفق به دریات نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی شدند از الهام یارمحمدی از استان کردستان، سعید رحمانی از استان اصفهان و سعید بالوخانی از استان قزوین به نمایندگی از سایر هنرمندان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از داور پیشکسوت در دو برنامه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی و جشنواره فجر صنایع دستی، سید عبدالمجید شریف زاده پژوهشگر و نویسنده عرصه فرهنگ و هنر ایران و شهناز نادر پژوهشگر و طراح پیشکسوت تجلیل شد.

کبریا حسین زاده از خبرگزاری ایسنا، زهره نیلی از خبرگزاری مهر، فاطمه رهبر از خبرگزاری صدا و سیما، الهام گوران از شبکه خبر و محمدرضا فلاحی از باشگاه خبرنگاران جوان نیز به عنوان خبرنگاران فعال حوزه صنایع دستی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.