اخبار گردشگری

۵۰ واحد پذیرایی در مسیر جاده کندوان در ماه رمضان فعال است

سیدعلی اصغر موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از۱۲۰ واحدهای پذیرائی بین راهی در مسیر جاده کندوان ، ۵۰ واحد با اخذ مجوز در ۱۵ روز نخست ماه رمضان آماده پذیرایی از مسافران هستند و ۷۰ واحد پذیرایی دیگر نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می کنند.
وی افزود : به منظور رعایت شئونات دینی و مذهبی ، گشت های مشترک ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی بر نحوه فعالیت واحدهای بین راهی نظارت خواهند داشت.
موسوی نسبت به هرگونه فعالیت بدون مجوز واحدهای پذیرایی در ماه رمضان هشدار داد و گفت : واحدهای پذیرایی دارای مجوز در محور کندوان با نصب بنر مشخص شده اند.
وی همچنین از اجازه فعالیت ۲۳ واحد پذیرایی شهرستان در جاده کناره با رعایت مسایل شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود : پذیرایی از گردشگران باید در محیط بسته و به دور از چشم روزه داران انجام شود.
بر اساس آمارها ۲ هزار تخت و ۱۷ واحد اقامتی در شهرستان چالوس آماده پذیرش مسافران هستند.
یک میلیون و ۸۷۵ هزار گردشگر داخلی و خارجی نوروز امسال در چالوس اقامت شبانه داشتند .
شهرستان چالوس با جمعیت دستکم ۱۳۴ هزار نفر و بیش از ‎ ۱۰۰روستا علاوه بر داشتن سابقه تاریخی به خاطر سرسبزی و زیبایی به عقیق همیشه سبز مشهور است .
جاذبه های مهم گردشگری این شهر کاخ چایخواران، کاخ اجابیت، دریاچه ولشت، پارک جنگلی فین، تله کابین نمک آبرود و هتل استقلال خزر است.
/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


کشیک رمضان


جاده کندوان


چالوس