اخبار گردشگری

زمان برگزاری رویداد همدان پایتخت گردشگری آسیا تغییر کرد

به گزارش ایرنا علی مالمیر روز چهارشنبه در شورای سیاست‌گذاری رویدادهای همدان ۲۰۱۸ افزود: در این رویداد سه روزه افتتاحیه، اجرای پنل تخصصی و برگزاری تور فنی بازدیدکنندگان پیشنهاد شده است.
وی با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر مقامات عالی رتبه، سفیران کشورها نیز حضور می یابند اظهار داشت: برای پوشش خبری این برنامه از ۵۰ خبرنگار بین‌المللی نیز دعوت شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: زمان برگزاری اجلاس دوره‌ای سازمان جهانی گردشگری نیز ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه است و با پیگیری‌ها و امضای تفاهم‌نامه، نمایندگان UNWTO در همدان حضور یافته و مهمان شرکت سیاحتی علیصدر بودند.
مالمیر خاطرنشان کرد: وب سایت همدان ۲۰۱۸ به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی نیز راه اندازی شده است و برگزاری نشست‌های مختلف با حضور مدیران، رونمایی لوگوی ۲۰۱۸ در صدا و سیما و پخش تیزرهای تبلیغاتی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما موثر در تبلیغ این رویدادها خواهد بود.
وی ادامه داد: تهیه ۶۷۰ گیگ فیلم و راش هوایی و زمینی، یک هزار پوستر شاسی شده، ۴۰۰ قطعه پرچم رومیزی تشریفاتی، ۵۰۰ فلش مموری، سه هزار نسخه استیکر ، ۷۲۰ تیشرت برای تیم‌های ورزشی و ورزشکاران، تهیه ۵۰ هزار کتابچه نقاشی با موضوعات آشنایی با همدان از اقدامات تبلیغ همدان ۲۰۱۸ است.
وی نصب بنرهای تبلیغاتی در شرکت قطارهای رجا، تبلیغات در ۱۲ ایستگاه متروی تهران و نصب بیلبوردهای محیطی در کلانشهرها را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: این تبلیغات با جهت‌گیری‌های بودجه تبلیغات سازمان میراث فرهنگی و از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز گفت: هدف گذاری و برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف زمینه توسعه استان را فراهم می کند.
اسکندر صیدایی افزود: برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ و معرفی این استان در بعد ملی و بین المللی نیز یکی از راههای رسیدن به توسعه استان است.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره پویانمایی در استان همدان رسیدن به اهداف توسعه را محقق می کند افزود: مدیران و مسئولان دستگاه ها نیز باید در رسیدن به برنامه ها تلاش کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان ادامه داد: مدیران در جذب منابع بیشتر برای برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ اقدام کنند و جذب اسپانسر و حامی مالی در این بین فراموش نشود.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و همچنین در سال ۲۰۱۸ این استان میزبان بیش از ۱۵۰ کشور و ۵۰۰ عضو وابسته با سازمان جهانی گردشگری در بیست و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری است.
به گزارش ایرنا استان همدان با در اختیار داشتن ۲٫۳ جمعیت و ۱٫۲ مساحت کشور و دسترسی به هفت آزاد راه و برخورداری از فرودگاهی با قابلیت فرود هواپیماهای پهن پیکر از یک سو و داشتن یک هزار و ۸۰۰ جاذبه تاریخی و طبیعی و گردشگری از سوی دیگر، فرصت ها و مزیت های گردشگری گسترده ای دارد.
۲۰۸۷/۷۵۲۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


تغییر زمان نشست


اجلاس گردشگری آسیا