اخبار گردشگری

فواره های زیبا و شگفت انگیز در دنیا/تصاویر

فواره های زیبایی در دنیا وجود دارند که به دلیل طراحی خاص آنها گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند.

“توریسم آنلاین” مجموعه ای از این فواره ها را که طرح های ویژه ای دارند در زیرمعرفی می شوند:

فواره دبی-امارات متحده
هزینه این فواره جادویی که طراح فواره “بلاژیو” در لاس وگاس آن را طراحی کرده ٬بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار بوده، اما به نظر می رسد زیبایی پرتوی درخشان نور به هنگام رقص آب، ارزش چنین هزینه ای را داشته است.حرکات زیبای آب همراه با موسیقی ترکیبی دلنشینی از این مکان می سازد.

فواره رنگین کمان نورماه سئول- کره جنوبی
اگر به دنبال فواره ای لرزان و رنگارنگ می گردید این فواره در سئول در پل بانپو واقع شده که بلندترین پل فواره ای در جهان است.هزاران ال ای دی٬ رنگ آمیزی زیبایی به آن بخشیده است.

فواره تروی رم –ایتالیا
بیشتر افراد ساکن رم دیدن این فواره را به شما توصیه می کنند.ترکیبی از مجسمه های پر زرق وبرق و آبشار٬ شما را افسون خواهد کرد.با بازدید و توقف در این مکان تفریحی تجربه یک تعطیلات ایتالیایی را داشته باشید.

لا جوت – کانادا
این فواره زیبا (لا جوت) در مونترال کانادا واقع شده است.نمایشی حیرت انگیز در آن برپاست و مکانی عالی برای گذران شبهای تابستانی خواهد بود.قطرات کوچک آب که به جریانهای بزرگتر تبدیل می شوند به سوی حلقه های آتشین پرتاب می شوند.هر نمایش در حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد که وقت کافی را به شما می دهد تا این زیبایی ها را در کنار مجسمه های برنزی تحسین کنید.

فواره متحرک اساکا –ژاپن
ساختارهای متحرک این فواره در ارتفاع حیرت آوری در هوا قرار دارند.طراحی آن جادویی به نظر می رسد اما در نهایت ریزش آب تصویر زیبا و رویایی به تصویر می کشد.

فواره آناناسی چارلستون –کارولینای جنوبی آمریکا
فواره ها هرچه که بزرگ تر باشند نشان دهنده بهتر بودن آنها نیست .گاهی اوقات چیزهای کوچکتر پیچیده تر هستند.این فواره در پارکی در چارلستون واقع شده و آب از ردیف های منظم که در کل به شکل یک آناناس هستند می گذرد. شکل آن نماد مهمان نوازی است.

فواره سواروفسکی اینسبروک – اتریش
سواروفسکی٬ شرکت تولید کننده کریستال٬ موزه ای در اینسبروک دارد که سنگ های درخشانی در آن به نمایش گذاشته شده است.با تمام زرق وبرق های داخل ٬ در جلوی ساختمان فواره ای به شکل صورت که پوشیده از خزه و علف است قرار دارد.آب از دهان بزرگ آن بیرون می ریزد در حالی که با چشمان کریستالی به بازدید کنندگان خیره شده است.

فواره ثروت –سنگاپور
این فهرست بدون این فواره کامل نخواهد بود .در کتاب رکوردهای گینس نام این فواره به عنوان بزرگترین فواره در جهان ثبت شده است.مردم از اطراف آن سکه هایی به عنوان خوش شانسی جمع می کنند در حالی که نظاره گر نمایش زیبای نورهای لیزر به همراه ریزش آب هستند.