اخبار گردشگری

تفریحات متفاوت رز رضوی در ایتالیا

رز رضوی بازیگر کشورمان سفری به ایتالیا داشته است و تصاویری از این سفر دل انگیز را در اینستاگرامش منتشر کرد. در این سفر رز رضوی تصویری در کنار چشمه عشاق را منتشر کرد که بسیار زیبا و دیدنی بود. در ادامه چند عکس از این سفر رز رضوی را مشاهده میکنید.رز رضوی
عکس های رز رضوی در ایتالیا

رز رضوی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از حضور در شهر رم به روز کرد و نوشت :فواره تروی در شهر رم، یکی از مسحور کننده ترین جاذبه های این شهر به حساب می آید و طبق آداب و رسوم این شهر هرکس با انداختن سکه در آب به آرزوی قلبی خود میرسد و همین افسانه باعث شده گردشگران مجدد به این شهر سفر کنند،. معروف است به (چشمه عشاق)

رز رضوی فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی به کارگردانی جهانگیر جهانگیری آغاز کرد بعد از آن در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرد تا اینکه در نهایت با بازی در سریال ملکوت به کارگردانی محمدرضا آهنج دیده شد.

فیلم سینمایی تخته گاز جدیدترین کار سینمایی رز رضوی است و این هنرمند کشورمان در این فیلم با سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، بیژن بنفشه خواه ،داریوش فرهنگ ، نفیسه روشن، نیما شاهرخ شاهی و پرستو صالحی ، ساقی زینتی و امیرعلی معروف همبازی است.

فیلم سینمایی تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد و مسعود تکیه اسفند ماه سال گذشته در تهران کلید خورد.