اخبار گردشگری

پنج شهر توریستی ارزان قیمت در اروپا

پنج شهر توریستی ارزانقیمت در اروپا برای کسانی که بودجه کمی دارند.

جذابیت های گردشگری درقاره اروپا لبریز از هیجان است. آشنایی با افراد تازه٬ مزه کردن غذاهای جدید و یاد گرفتن زبان های دیگر از مزایای سفرخواهد بود.

به گزارش “توریسم آنلاین “مقامات اروپایی توجه طیف وسیعی از گردشگران را به کشورهای اروپایی جلب می کنند.در زیر فهرستی از کشورهای اروپایی که هزینه کمی برای سفر نیاز دارند برای شما دوستدارن سفر ارائه می شود:

۱: رم
یکی از پربازدیدترین شهرهای اروپا رم است که بر خلاف پاریس و لندن ٬هزینه کمی برای گذران تعطیلات نیاز است.رم به عنوان مرکز بین المللی فصل مشترک شهرهای اروپاست .

۲: پراگ
پراگ یکی از مقصدهای اقتصادی اروپا است.بر اساس آمار سایت” تریپ ادوایزر” پراگ یکی از ۲۰ شهر پر بازدید در دنیا و ۵امین در اروپا است.

۳:دوبلین
یافتن هتل های ارزانقیمت در دوبلین آسان است.جذابیت های گردشگری دوبلین شامل موزه ملی ایرلند٬باغ گیاه شناسی ملی و موزه هنر های معاصر ایرلند هستند.

۴: ورشو
شما در شهرهای غربی و شرقی اروپایی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.تمام شهرهای شرق اروپا از جمله ورشو٬محبوب گردشگرانی است که متقاضی خدمات عالی با قیمت ارزان هستند.

۵: لیسبون
لیسبون پایتخت کشور پرتغال ارائه کننده جذابیت های دیگری از کشور های اروپایی است.چشم اندازهای زیبای اقیانوس ٬سواحل ٬ خیابان های سنگفرش از زیباییهای لیسبون در کنار هزینه های ارزان این شهر اروپایی است.