اخبار گردشگری

نوشیدن "کوکاکولا" برای رهایی از شیطان!/تصاویر

ساکنان “چامولا” –شهری دورافتاده در بلندی های مکزیک- دوست ندارند از آنها عکس گرفته شود. مردم این شهر معتقدند که اگر از آنها عکاسی شود،روح آنها ازتنشان جدا می شود!

به گزارش “توریسم آنلاین” شهرهای دیدنی و جالبی در دنیا وجود دارد که دارای عقاید و رسم های عجیبی هستند.

جالب ترین نقطه شهر چامولا،کلیسا است که ماجرا از آن جا شروع می شود.

فضای کلیسا: هزارن شمع در حال سوختن هستند،نوار کاستی در تمام طول سال آهنگ کریسمس را می خواند، کف کلیسا با برگ های کاج پوشانده شده و مردم در حالی که مرغی زنده در آغوش دارند برای دفع تاریکی ها(ارواح شیطانی) “کوکاکولا” می نوشند.کودکان شهر نیز برای دفع روح های بد با نوشابه تغذیه می شوند.

در ادامه به سایر شهرهای عجیب نگاهی می اندازیم.

شهر کوتوله ها در چین

شهر کوتوله ها در چین :مردمانی یک متری در شهری زندگی می کنند که بیشتر به یک پارک شبیه است.

شهر کوپر پدی در استرالیا

شهر کوپر پدی در استرالیا: خانه های این شهر در حقیقت زیر خروارها گِل بنا شده است. این شهر دارای موزه ،کلیسا و گالری های هنری و همچنین منبع تامین کننده جواهرسنگ اُپال است.در روز دمای هوا به ۵۰ درجه نیز ممکن است برسد.

جزیره اوشیما در ژاپن

جزیره اوشیما در ژاپن: جزیره ای دور افتاده در جنوب که تحت فرمانروایی گربه ها است.تعداد گربه بیش از ۱۲۰ که نسبت آن به انسانها(ساکنان) ۶ به ۱ است.

شهر بازنشسته ها در فلوریدا

شهر بازنشسته ها در فلوریدا: در حدود ۱۰۰ هزار نفر بازنشسته در این شهر زندگی می کنند.نوه ها نمی توانند بیشتر از ۳۰ روز در سال در این شهر بمانند.

کُلما،کالیفرنیا

کُلما،کالیفرنیا: شهری واقع در “سان ماتیو” –کالیفرنیا- که تعداد قبرهای مردگان از زنده ها بیشتر است.بیشتر زمین های شهر به قبرستان اختصاص داده شده و نسبت مردگان به زنده ها ،هزار به یک است.