اخبار گردشگری

لیست وسایل سفر به هند

هند یک کشور در حال توسعه است که استاندارد‌های محافظه کارانه‌ای در رابطه با لباس پوشیدن و وسایلی که باید به همراه داشته باشید دارد. بنابراین مهم است که قبل از سفر به هند بدانید که چه لباس‌هایی و وسایلی ( وسایل سفر) را برای بسته‌بندی انتخاب کنید. پس با کوله پشتی همراه باشید:

وسایل پیشنهادی برای سفر به هند


چه چمدانی را انتخاب کنیم؟

انتخاب چمدان کاملا به نوع سفر شما به هند بستگی دارد. اگر قصد سفر چند روزه به شهرهای بزرگ را دارید، چمدان انتخاب مناسبی است. اگر سفر شما جاده‌ای و متنوع است، کوله‌پشتی کافی است.

لباس های مورد نیاز در هند:

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در هند لباس بخرند، زیرا لباس‌های هندی هم ارزان و هم زیبا و رنگارنگ است. در شهرهای بزرگ، لباس‌های غربی دیده می‌شود اما هنگام رفتن به روستاها و معابد، بهتر است از لباس‌های پوشیده استفاده کنید.

به همراه داشتن کفش:

کفش نیز به قیمت مناسب و ارزان در بازار موجود است. کفش با رنگ‌های متنوع و طرح‌های مختلف زیبا در بازار‌ها دیده می‌شود. یک جفت کفش راحت برای گشت و گذار در هند مورد نیاز است.

پول و شرایط پرداخت:

به طور کلی در تمامی شهرهای بزرگ هند کارت اعتباری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دستگاه خودپرداز در سطح شهر دیده می‌شود. بهتر است مقداری ارز به روپیه هند تبدیل کنید تا برای خرید راحت‌تر باشید.

تهیه دارو:

داروها برای بیماری های خاص، با مواد تشکیل دهنده مشابه در خارج از کشور یافت می‌شود، در هند نیز همینطور است. اما باید نام تجاری داروها را به خوبی بدانید. برای اینکه با خیال راحت سفر کنید، دارو یا نسخه خود را همراه داشته باشید.

وسایل شخصی:

شامپو، نرم‌کننده، تیغ اصلاح، دئودرانت، کاندوم، دستمال و پدهای بهداشتی در هند به راحتی در دسترس است. فقط کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود و همچنین پماد ضد گزش همراه داشته باشید.

دیگر وسایل مورد نیاز:

دستمال ضد باکتری و دستمال مرطوب در بسیاری از شرایط مورد نیاز است. چراغ قوه، عینک آفتابی، قفل کوچک، دستمال کاغذی و گوش گیر هم می‌تواند کارآمد باشد. آداپتور و مبدل شارژر را هم باید همراه داشته باشید.


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.tripsavvy.com