اخبار گردشگری

۱۲۰۰ طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم بهره برداری می شود

علی اصغر مونسان، دوشنبه در آیین افتتاح طرح های حوزه گردشگری خراسان رضوی که توسط رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانسی صورت گرفت، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید اتفاقات بزرگ و موثری در حوزه صنعت گردشگری کشور رخ داده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷۰۰ طرح در حال تکمیل در حوزه گردشگری داریم، افزود: تا پایان کار دولت ۱۲۰۰ طرح از این تعداد به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به فعال بودن بیش از ۳۰۰ طرح حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی با ۷۷۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، افزود: تا پایان امسال ۳۴ هزار تخت به ظرفیت اقامتی این استان افزوده می شود.
وی بابیان اینکه امروز پنج طرح در حوزه صنعت گردشگری خراسان رضوی به بهره برداری می رسد، افزود: راه اندازی این طرح ها برای ۵۷۰ نفر ایجاد اشتغال می کند.
طرح های افتتاحی شامل اقامتگاه بوم گردی باغدشت کاشمر با مساحت ۲۳۰ مترمربع، اقامتگاه بومگردی بهرآباد جوین با مساحت ۳۲۰ متر مربع، بازسازی هتل پارک حیات شامل ۳۱۳ اتاق و ۶۲۴ تخت با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع، طرح توسعه هتل ساکن مشهد با ۲۵ اتاق و ۶۰ تخت و زیربنای ۲۸۴۳ متر مربع، مرحله نخست سایت موزه شهر تاریخی سنگ بست فریمان و احیای این اثر دوره غزنوی در سطح ۶ هکتار بود.
۷۴۹۶/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


گردشگری


معاون رئیس جمهوری


خراسان رضوی