اخبار گردشگری

تلاش می کنیم خوزستان در موزه ۲۰۱۹ سهمی داشته باشد

علی‌رضا ایزدی روز شنبه در حاشیه سفر مدیر موزه کارولسرهه آلمان به خبرنگار ایرنا گفت: قصد داریم که آثار خوزستان نیز سهی در نمایشگاه ۲۰۱۹ آلمان د اشته باشد که با توجه به بازدید مدیر موزه کارولسرهه آلمان و اعلام رضایت وی امید ما برای حضور در این نمایشگاه دو چندان شده است.
وی تاکید کرد: این گونه نمایشگاه‌ها که در خارج از کشور برگزار می‌شوند می‌توانند صنعت گردشگری ما را شکل دهند و در رونق و توسعه آن تاثیر به سزایی خواهند داشت.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: بازدید مدیر موزه کارولسرهه آلمان به منظور دیدن آثار تاریخی خوزستان برای حضور در نمایشگاه ۱۰ روزه ۲۰۱۹ آلمان انجام شد که علاقه آنها بیشتر به آثار دوره هخامنشی است لذا سعی کردیم در مدت ۲ روز حضور وی آثار تاریخی خود را تا حد امکان نشان دهیم تا بتوانیم در موزه ۲۰۱۹ حضور فعالی داشته باشیم.
وی بیان کرد: خوشبختانه نظر این مدیر موزه نسبت به شیوه مرمت آثار و انبار اشیا و نوع نگهداری آثار بسیار مساعد و قابل قبول بود.
به گزارش ایرنا مدیر موزه کارولسرهه آلمان امروز و دیروز از موزه و آثار هخامنشی موزه شوش، موزه هفت تپه، سایت میراث چغازنبیل، پروژه در حال ساخت موزه منطقه ای اهواز دیدن کرد.
۷۱۶۴/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


موزه


میراث فرهنگی


گردشگری