اخبار گردشگری

مد بهاره مردانه سال ۹۷

درباره مد و لباس های بهاره خانم ها در مطالب قبلی زیاد صحبت کردیم نوبتی هم باشد این بار نوبت آقایان است, دنیای گستره مد و فشن روز به روز تغییر میکند و ترندهای مختلف جایگزین میشوند اما تنوع در سبک لباس پوشیدن مردانه حرف اول را میزند. به همین دلیل انتخاب کردن لباس از بین ترندهای جدید شاید کمی برایتان سخت باشد, در ادامه مدهای بهاره مردانه سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی میکنیم.مد بهاره مردانه

تیشرت های بلند با طرح گرافیکی

یکی از ترندهای مشابه در بهار ۹۶ و ۹۷ تیشرت های بلند با طرح های گرافیکی هستند که بیشتر جوانان از آن ها استقبال کردند, البته این سبک تیشرت ها مناسب هر سنی نیستند و باید در انتخاب لباس هایتان دقت کنید.

تیپ ورزشی و اسپرت

بهار و تابستان بهترین زمان برای پوشیدن لباس های ورزشی و تیپ های اسپرت است, استایلی راحت و جذاب با کتانی, شلوار کشی و سویشرت های اسپرت که هیچوقت از مد نمی افتند.

کلاه های مد سال ۹۷

پارسال شاهد مد شدن کلاه هایی با نوشته های ماه تولد و طهران و… بودیم اما امسال کلاه های ساده مد شده که شیک تر هم هستند. کلاه از اکسسوری های ضروری برای آقایان در فصل بهار و تابستان است که نباید از قلم بیوفتد.

لباس به رنگ سفید

پوشیدن لباس سفید و تمیز نگه داشتن آن سخت است مخصوصا برای آقایان, به همین دلیل میتوانید لباس هایی با ترکیب رنگ سفید مشکی یا سفید سرمه ای را امتحان کنید.