اخبار گردشگری

آب درمانی در هتل های لوکس /تصاویر

هستی حقیقی

وجود چشمه های آب گرم در نقاط مختلف دنیا ،آن مکان ها را به یک جاذبه توریستی تبدیل می کند.

به گزارش “توریسم آنلاین” در کنار بسیاری از این چشمه ها هتل هایی ساخته شده تا آب چشمه را به داخل هدایت کنند.برخی از هتل ها هم به عنوان یکی از امکانات خود اقدام به ساخت چشمه های آب گرم و سونا می کنند.

آبتنی در چشمه های آب گرم خواص فراوانی دارد و بسیاری از گردشگران علاوه بر سیر و سیاحت ،برای تسکین دردها چشمه های آب گرم هتل ها را نیز امتحان می کنند.

آب درمانی

هتل “آکوآ دام تیرول” در اتریش به داشتن چشمه های آب گرم مشهور است.استخر ،جکوزی و چشمه های آب گرم در فضایی زیبا قرار گرفته است.

آب درمانی

گراند هتل “Tschuggen” در کوههای آلپ –سوئیس-بناشده است.چشمه های آب گرم هدایت شده در فضایی ساخته شده از سنگ ،شیشه و چوب با نورپردازی مدرن در کنار سونا و اتاق های درمانی قرار دارد.

آب درمانی

هتل مدرن و زیبای “باسکولو میلانو” در میلان ،ایتالیا با چشمه های آب گرم خود میزبان گردشگران زیادی است.طراحی داخلی شامل:رنگهای روشن ،آینه های بزرگ ،قاب های آلومینیومی بوده و همچنین اتاقهای ماساژ و درمان با عسل در این هتل فراهم است.

آب درمانی

هتل لوکس و مجلل برج العرب که به شکل بادبان و نمادی از دبی مدرن است دارای چشمه آب گرمی به سبک عربی است.درمان های پوستی و انواع ماسک خاویار به مهمانان هتل نیز ارائه می شود.

آب درمانی

هتل”پارادور آلاکالا” در مادرید، اسپانیا داخل یک صومعه قرن هفدهمی است که در کنار ساختار قدیمی ،مهمانان معجونی از نور ،آب ،درمان های متفاوت زیر نور شمع و ماساژ درمانی با الماس ،مالاکیت و فیروزه را تجربه می کنند.

آب درمانی

هتل “Traube Tonbach” در “بایرزبراون”-آلمان– در نزدیکی جنگل سیاه قرار دارد.آبتنی در چشمه های آب گرم هتل در هوای آزاد و در کنار زمین های برفی و درمان های گیاهی ویژگی خاص این هتل است.

آب درمانی

هتل “هوافن فوشی” در مالدیو با آبهای شفاف و سواحل مرجانی احاطه شده است.این هتل دارای نخستین چشمه “زیر آبی” است.تمامی امکانات سونا ، آبتنی ،ماساژدرمانی و درمانهای بومی مالدیو در این هتل فراهم است.

آب درمانی

مهمانخانه و چشمه “ونتاتا” در شهر ساحلی “بیگ سور”کالیفرنیا– دارای چشمه های روباز زیر آسمان پرستاره و انواع درمانهای سنگ داغ است.