اخبار گردشگری

برند گردشگری اصفهان حائز نشان برتر جشنواره ایتالیا شد

برند یک شهر در بردارنده ویژگی های فرهنگی، هنری، اجتماعی و صنایع مختلف آن شهر است و در زمینه های مختلف از جمله گردشگری کاربرد دارد که کار مطالعاتی و طراحی آن از پنج سال گذشته در اصفهان آغاز شد اما هنوز رونمایی نشده است.
به گزارش ایرنا، رضا گنجوی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اصفهان که در محل استانداری برگزار شد، افزود: برند گردشگری اصفهان به یکی از معروف ترین جشنواره های طراحی ایتالیا ارائه و بر اساس خبری که دیروز به ما رسید، این برند حائز نشان جهانی این جشنواره شد.
گنجوی در گفتگو با ایرنا، جشنواره مذکور را ‘دیزاین آوارد’ (A’ Design Award) معرفی و خاطرنشان کرد که برند گردشگری اصفهان در طراحی های مربوط به بخش ارتباطات، حائز این نشان شد.
دیزاین آوارد، بزرگترین رقابت جهانی طراحی است که برای انتخاب بهترین طرح ها، مفاهیم طراحی، تولیدات و خدمات، سالانه در ایتالیا برگزار می شود.
گنجوی همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی استان اصفهان اضافه کرد: برند هر شهر، متعلق به همه مردم شهر است و هویت آن شامل شش عنصرِ گردشگری، مردم، میراث و فرهنگ، دولت، تجارت و سرمایه گذاری است که یک حلقه به هم پیوسته را تشکیل می دهند.
مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در طراحی برند شهری باید به سند آمایش سرزمین نیز توجه کرد که در این سند برای اصفهان به مسائلی مانند گردشگری، علم وفناوری، فرهنگ و میراث تاکید شده است.
وی با اشاره به اینکه برند گردشگری اصفهان پس از پنج سال کار کارشناسی و تحقیقاتی توسط کمیته های داخلی و خارجی، طراحی شده است، گفت: امیدواریم این طرح در صورت تصویب نهایی در آینده نزدیک رونمایی شود.
گنجوی با بیان اینکه، اصفهان همیشه نصف جهان است، افزود: برای اینکه این مفهوم به خوبی برای همه در داخل و خارج کشور بازگو شود لازم است حلقه شش گانه برندهای این شهر تکمیل شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه برند گردشگری اصفهان که الهام گرفته از برخی مفاهیم میراثی و معنوی این شهر است، معرفی و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.
ت/۳۰۱۱/ ۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نشان برتر ایتالیا


برند گردشگری اصفهان