اخبار گردشگری

تیپ متفاوت آناهیتا افشار و همسرش در جشنواره جهانی فجر

آناهیتا افشار را اغلب ما با بازی خوبش در سریال سه در چهار می شناسیم . عروسک ساده خانواده مجموعه سه در چهار با ایفای نقش در این سریال بیشتر به محبوبیت رسید و بعد از آن با بازی در سریال هایی چون رستگاران ، خسته دلان ، زیر هشت ، مدینه و سایه بان به یکی از بازیگران خوش آتیه سینما و تلویزیون تبدیل شد.آناهیتا افشار

این هنرمند کشورمان به همراه همسرش در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرد.
حضور آناهیتا افشار و همسرش در جشنواره جهانی فیلم فجر

آناهیتا افشار صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به روز کرد.

بازیگر سریال سایه بان با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت :اکران فیلم سینمایی یک کیلو بیست و یک گرم در جشنواره جهانی فجر ، به همراه همسر جان….

آناهیتا افشار اولین بار با بازی در سریال متهم گریخت رضا عطاران به قاب تلویزیون راه یافت اما بازی او در سریال مدینه و سه در چهار به شناخته شدنش کمک کرد.

آناهیتا افشار در جدیدترین اثر سینمایی اش جلوی دوربین فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان رفت. در این فیلم بازیگرانی چون لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی و سمیرا ذکایی به ایفای نقش پرداختند.

یک کیلو و بیست و یک گرم یک اثر اجتماعی است و ٣ قشر از طبقه فرهنگی جامعه را کارشناسی و روایت می کند.

آنماهیتا افشار بازیگر بی حاشیه است که اخبار زیادی از زندگی او در دسترس نیست و تنها چندبار به همراه همسرش در مراسم اکران فیلم ها حضور یافته است.