اخبار گردشگری

چگونه با لباس عروسی پرواز کنیم

بردن بار به داخل کابین هواپیما یکی از سخت‌ترین و پراسترس‌ترین کار‌ها هنگام پرواز است و همیشه باید مواظب رفتار مهماندار‌ها باشید! حالا تصور کنید که می‌خواهید یکی از ارزشمندترین لباس‌های خود، یعنی لباس عروسی را به داخل کابین ببرید. حال اگر موفق به این کار نشوید و مجبور شوید لباس خود را در یک جای نامناسب قرار دهید، مطمئناً وقت پیاده شدن با صحنه بدی مواجه خواهید شد. اما در این مطلب ما روش‌هایی به شما نشان خواهیم داد که از این مشکل فرار کنید. پس با ما در کوله پشتی همراه باشید!

چگونه با لباس عروسی پرواز کنیم

بلیط هواپیما‌های صندوق‌دار را رزرو کنید!

برخی از هواپیما‌ها برای مهمانان درجه اول خود و همچنین کادر پرواز صندوق‌هایی در نظر گرفته‌اند که فضای نسبتاً بزرگی دارند و می‌توانند وسایل شخصی خود را درون آن‌ها قرار دهند. این صندوق‌ها انتخاب خوبی برای لباس عروسی شما هستند و می‌توانید با مهماندار‌ها هماهنگ کنید و از آن‌ها بخواهید که لباس شما را در این قسمت قرار دهند. البته باید توجه داشته باشید که قبل از رزرو پرواز از نوع هواپیمای خود مطمئن شوید و یک هواپیمای مناسب انتخاب کنید.

معمولاً شرکت‌های هواپیمایی از این گزینه به عنوان یک راه تبلیغی برای خود استفاده می‌کنند و در بخش گزینه‌های پرواز ذکر می‌شود که هواپیما دارای صندوق است؛ بنابراین با یک سرچ اینترنتی ساده سریعاً نوع هواپیما را تعیین کنید و در مرحله بعد به سراغ مهماندار‌ها بروید.

زودتر از سایر مسافرین وارد هواپیما شوید!

برخی از شرکت‌های هواپیمایی شرایطی را فراهم می‌کنند که مسافران خاص بتوانند زودتر از بقیه وارد هواپیما شوند. اگر بتوانید زودتر وارد کابین هواپیما شوید، می‌توانید فضای بیشتری از کمد‌ها بالای سر خود بگیرید و از سایر مسافرین بخواهید که فضای کمد خود را در اختیار شما قرار دهند. البته این حق شما نیست و سایر مسافرین می‌توانند به شما لطف کنند.

کیسه‌های مخصوص لباس تهیه کنید (پلاستیکی خشک)

این کیسه‌ها که توسط برخی شرکت‌های خاص در دنیا طراحی می‌شوند از جنس پلاستیک بوده و طوری ساخته می‌شوند که انعطاف کمتری دارند و جمع نمی‌شوند. این کیسه مانع از جمع شدن لباس عروسی در برخورد با سایر وسایل می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که بعد از پرواز لباس شما چروک نخواهد بود.

قوانین شرکت‌های هواپیمایی را بررسی کنید!

قبل از اینکه بخواهید یک پرواز را رزرو کنید، از بررسی قوانین آن‌ها مطمئن شوید. برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای حمل بار قوانین خاص خود را دارند و جالب است بدانید که در بندی از این قوانین به صورت مستقیم به لباس عروسی اشاره شده است؛ بنابراین هیچ‌وقت بدون اطلاع از قوانین شرکت‌های مختلف اقدام به رزرو پرواز نکنید. به‌عنوان‌مثال، شرکت هواپیمایی دلتا برای لباس عروس یک فضای خاص در نظر گرفته است که محدودیت اندازه دارد.


» قوانین سفر با هواپیما

» وسایل سفر


از دستگاه بخار قابل حمل استفاده کنید!

به هر اندازه که از لباس عروسی خود مراقبت کنید، احتمالاً در انتها به یک دست کشیدن نیاز خواهد داشت و دستگاه بخار قابل حمل بهترین گزینه برای این کار محسوب می‌شود. می‌توانید به سرعت دستی به لباس خود بکشید و به عروسی خود برسید.


منبع: www.smartertravel.com