اخبار گردشگری

امنیت قزوین برای گردشگران مثال زدنی است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، یوسف جهانی پور در نخستین نشست کمیسیون امنیت گردشگران خارجی با تاکید بر اهتمام جدی دبیر خانه این کمیسیون نسبت به برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات در سال جاری از تلاش های ناجا،اطلاعات، سپاه و بسیج و سایر سازمان ها که با تلاشهای شبانه روزی خود در ایام نوروز آسایش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کردند، قدردانی کرد.
وی اظهار کرد: با تلاش همگانی دستگاه های عضو این کمیسیون، امنیت مناسبی برای گردشگرانی که سال گذشته و نوروز امسال به استان سفر کردند، تامین شد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین با تاکید بر ضرورت تکریم گردشگران بویژه اتباع خارجی،افزود: همه دستگاه های دخیل در حوزه گردشگری باید به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.
جهانی پور در ادامه خواستار آموزش متولیان گردشگری در دستگاه ها در حوزه تامین امنیت آنان شد و گفت: دبیرخانه کمیسیون امنیت گردشگران با تشکیل کارگروهی در خصوص آموزش دست اندرکاران گردشگری با عضویت دستگاههایی همچون ناجا و تاکسیرانی باید اقدام کند.
استان قزوین دارای یک هزار و ۳۴۶ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی است.
علاوه بر شهر قزوین منطقه الموت از جمله نقاطی است که مورد توجه گردشگران خارجی قرار می گیرد و معمولا در همه فصول خاص مسافرانی از کشورهای مختلف دارد.
در تعطیلات نوروز امسال (۲۷ اسفند تا ۱۲ فروردین) ۲۱۶ هزار مسافر در اماکن اقامتی قزوین استفاده کردند.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


امنیت


قزوین