اخبار گردشگری

حسینی تا آخر فصل رنگ ترکیب اصلی را نمی بیند

تمدید قرارداد با سید حسین حسینی برای استقلال به چالشی تازه در نقل و انتقالات تبدیل می شود. حسینی که در فصل جاری چند مقطع را به عنوان دروازه بان اول استقلال سپری کرد و همه دچار این تصور شدند که مهدی رحمتی باید برای فصل آینده تصمیم تازه ای بگیرد، حالا انگار تصمیماتی در سر دارد که استقلالی ها را باید به فکر حفظ رحمتی بیندازد.سید حسین حسینی

این روزها یکی از سوژه های اصلی استقلال درباره انتخاب دروازه بان این تیم است.
از قبل بازی استقلال و الهلال خبر رسید که حسینی در بازی با گسترش آخرین بازی خود در فصل هفدهم را انجام می دهد و تا آخر فصل جای خود را به رحمتی خواهد داد. با توجه به اینکه رحمتی در بازی الهلال در ترکیب اصلی قرار گرفت، این شایعه قوت گرفت و به احتمال زیاد رنگ حقیقت به خود خواهد گرفت. اینطور که بعد از بازی با الهلال گفته شد پسر شفر علاقمند به حضور رحمتی در ترکیب اصلی است اما صورت دیگر ماجرا این است که شفر گفته چون رحمتی از شرایط بازی دور مانده و قرار است در بازی فینال جام حذفی حضور داشته باشد در دو بازی آخر لیگ هم در ترکیب اصلی استقلال خواهد بود.

به هر حال و به هر دلیلی که رحمتی به ترکیب اصلی برگشت، حسینی تا آخر فصل رنگ ترکیب اصلی را نمی بیند و رحمتی دروازه بان اصلی استقلال خواهد بود. حسینی در فصل جاری یکی از چهره های شاخص استقلال بود.

پیش بینی اختلاف رحمتی با منصوریان و در پس آن حضور حسینی در ترکیب اصلی استقلال سخت بود اما در فصل هفدهم ورق برای دروازه بان جوان استقلال برگشت و در سالی که سال جام جهانی است این بازیکن به خوبی دیده شد.

کلین شیت های حسینی باعث شد تا او رکورد دروازه بانان بزرگ ایران را هم بشکند و بیش از گذشته به چشم آید و همین نکته از او دروازه بان خاصی ساخت. در این میان رحمتی هم جایگاه خود را از دست داد و نیمکت نشین دروازه بان جوان استقلال شد. حسینی روزهای خوبی را پشت سر گذاشت اما قلمرو خود را در آخر فصل باید به رحمتی تحویل دهد. در روزهای آخر فصل خبرهای دیگری نیز در مورد این دروازه بان به گوش می رسد .

باشگاه سپاهان مشتری حسینی است و حتی با او صحبت هم شده است و شاید هم اگر پیشنهاد آنها برای فصل چشمگیر باشد حسینی این تیم را برای فصل هجدهم خود انتخاب کند. حسینی به لطف حضور در ترکیب اصلی استقلال این روزها به یکی از چهره های برتر دروازه بانی تبدیل شده که مشتریان زیادی دارد.