اخبار گردشگری

گرگان ظرفیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا میرمحمد غراوی در آئین تجلیل از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در شهرستان گرگان، اظهار کرد: از فرصت به وجود آمده برای تبدیل گرگان به‌ عنوان مقصد گردشگری باید بهره برداری شود.
یوسفی نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: حمایت خوب از توسعه صنعت گردشگری، می تواند گرگان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کند.
وی از حمایت استاندار و فرماندار و مسئولان دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی، سپاه ، رسانه ها، اوقاف، هلال احمر در رونق گردشگری این شهر در تعطیلات نوروز امسال قدر دانی کرد.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم گفت: برنامه ریزی برای توسعه این شهر براساس رونق گردشگری است.
وی با تاکید بر ادامه روند توسعه گرگان در چندماه اخیر ،اظهار کرد: کلنگ زنی طرح های توسعه ای گرگان باعنوان’ شهر من شهر انتظار’ انجام و دستاوردها به تدریج اطلاع رسانی می شود.
به گزارش ایرنا طرح استقبال از نوروز در شهرداری گرگان از دهم اسفندماه ۹۶ با اجرای ۱۶۶ برنامه متنوع به اجرا در آمد که مانور خدمات شهری، شستشوی ۶۰ مدرسه، جمع آوری متکدیان، نوروز خوانی ۵ گروه اقوام، گل آرایی اتوبوس، گل آرایی مناطق مختلف شهر، نصب ۶۰ المان در سطح شهر از آن جمله بود و مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت.
در پایان این مراسم از مسئولان دستگاه های استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر که برای رونق گردشگری گرگان و تبدیل آن به مقصد سفر تلاش کردند با اهدا لوح و هدایایی قدر دانی شد.
گرگان مرکز استان گلستان از مناطق گردشگرپذیر شمال کشور است، این شهرستان حدود ۵۰۰هزار نفر جمعیت دارد.
۶۲۰۴/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


نوروز ۹۷


گرگان


گلستان