اخبار گردشگری

حمایت از کالای ایرانی با کمک سمن ها تسهیل می شود

محمد‌باقر جلیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار حمایت از کالای ایرانی در صورتی تحقق می یابد که خرید محصول داخلی به فرهنگ عمومی تبدیل شود که این امر در گام نخست می تواند با ورود مستقیم تشکل های مردم نهاد به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد با توجه به اینکه از بطن جامعه هستند و با حضور فرهیختگان جامعه تشکیل شده اند، می‌توانند فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.
وی اظهار کرد: خلاقیت جوانان نقش بی بدیلی در سازندگی و توسعه کشور دارد و سازمان های مردم نهاد می توانند در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، زمینه مناسبی را برای رونق تولید و صادرات صنایع دستی فراهم کنند.
نماینده اداره کل مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان کرد: همه مردم و مسئولان باید برای ایجاد اشتغال در جامعه، حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرند و در این راستا فرهنگسازی با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ضروری است.
به گزارش ایرنا، تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی مستلزم همگامی و همراهی تمامی دستگاه ها، مسولان و مردم است اما دراین میان با توجه به خطاب قرار دادن مردم توسط مقام معظم رهبری مبنی بر محور قرار دادن شعار سال رسالت مردم دراین خصوص سنگین تر بوده و‌دراین راستا سازمان های مردم نهاد به دلیل مردمی بودن و برخاستن از بطن مردم بدون تردید کمک بزرگی به تحقق شعار سال خواهند کرد.
۲۰۹۳/۸۱۳۵/۳۲۱۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


حمایت از کالای ایرانی


سازمان های مردم نهاد


آذربایجان غربی