اخبار گردشگری

سفر گروهی هنوز در کشور تقویت نشده است

به گزارش ایرنا، محمدعلی حصرتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان که به منظور تجلیل از خدمات نوروزی اعضای این ستاد برگزار شد، افزود: در تعطیلات نوروزی امسال حدود ۵ درصد مسافران با وسیله نقلیه عمومی، ۴ درصد با قطار و ۴ درصد نیز با هواپیما به مسافرت رفتند که سفرهای گروهی وزن کمی نسبت به سایر سفرهای شخصی داشته است.
وی در ادامه با تقدیر از خدمات اعضای ستاد خدمات سفر قزوین در ایام نوروز، اضافه کرد: براساس سیاستگذاری های این ستاد از دی ماه سال ۹۶ با پیگیری و همکاری دستگاه های زیر مجموعه عضو ستاد، شاهد نوروزی پرنشاط، شاداب، موفق و پر از رویدادهای خوب فرهنگی بودیم.
حضرتی ادامه داد: در این ایام و با تدابیر انجام شده، ظرفیت واحدهای اقامتی سطح استان به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل بود.
معاون هماهنگی خدمات عمرانی استاندار قزوین نیز در ادامه این نشست با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی اقامت در قزوین، گفت: این در حالی است که تلفات جاده ای نیز با کاهش ۳۵ درصدی در این استان روبرو بود.
علی فرخزاد افزود: سه هزار تن از کارکنان ادارات و اعضای ستاد خدمات سفر به صورت مستقیم در این ایام مشغول خدمت رسانی بودند.
وی، رونق گردشگری را یکی از رویکردهای مهم استان در سال جاری عنوان کرد و افزود: برای توسعه اقتصادی باید حضور در مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر دیده شده مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.
۷۳۸۸/۸۰۵۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


سفرهای گروهی


قزوین