اخبار گردشگری

محمد نوری در مورد صعود ذوب آهن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال و ذوب آهن در دور بعدی لیگ قهرمانان باید به مصاف هم بروند.رپورتاژ آگهی

بعد از تساوی امروز تیم ذوب آهن و لوکوموتیو تاشکند، اتفاقی که خیلی ها انتظارش را می کشیدند رخ داد. با این تساوی ذوبی ها در گروه خود دوم شدند و باید در دور بعدی رقابت ها با استقلالی بازی کنند که دیروز صدرنشینی خود را قطعی کرد. این اتفاق هم می تواند جذاب و هم نه چندان خوب باشد. چراکه حالا حذف زودهنگام یکی از سه نماینده ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان قطعی شده است.

محمد نوری در مورد صعود ذوب آهن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با مساوی مقابل لوکوموتیو تاشکند گفت:ذوب آهن در بازی با لوکوموتیو یک گل زد و عقب کشید و اتوبوسی دفاع کرد. خوشحالیم که ذوب آهن هم توانست به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و سه تیم از ایران به این مرحله راه یافتند. با این حال باید بگویم که لوکوموتیو بهتر از ذوب آهن بازی کرد و شاید شانس هم با این تیم یار نبود.

نوری در مورد تقابل استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا گفت:دیدار این دو تیم همیشه بازی های خوب و جذابی می شود به خصوص اینکه اکنون امیر قلعه نویی مقابل استقلال قرار می گیرد و این اتفاق حاشیه هایی هم دارد. اما به نظر من اکنون همه تیم ها با رعب و وحشت به مصاف استقلال می آیند و همه از تقابل با استقلال وحشت دارند.
این کارشناس فوتبال تصریح کرد:استقلال با صدرنشینی در گروه مرگ صعود کرده و ذوب آهن به نظر من باید محتاطانه مقابل این استقلال قدرتمند قرار بگیرد و بازی سختی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه ذوب آهن با سه شکست توانست به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا راه پیدا کند، گفت:به هر حال ذوب آهن صعود کرده اما باید مقابل استقلالی قرار بگیرد که به نظر من مدعی قهرمانی در آسیا است. قلعه نویی باید نگران مسابقه با استقلال قدرتمند در آسیا باشد.