اخبار گردشگری

۶۰۰ گردشگر خارجی وارد کرمان شدند

محمدحسین تجلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود این تعداد گردشگر نویدبخش سال خوبی برای بخش گردشگری استان کرمان است.
وی بیان کرد: سفر گردشگران خارجی به استان کرمان در سالهای اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته اما باید برای افزایش این مهم برنامه ریزی مناسبی انجام شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: باید در بحث ایجاد و بهبود زیرساخت ها و اماکن اقامتی برای گردشگران خارجی فعالیت بیشتری انجام داد و تنوع برنامه های فرهنگی را برای جذب بیشتر گردشگران در دستور کار قرار دهیم.
وی با اشاره به لزوم ماندگاری بیشتر گردشگران خارجی در استان تاکید کرد: افزایش ماندگاری گردشگران، باعث درآمد بیشتر برای کرمان خواهد شد.
تجلی بیان کرد: گردشگران خارجی بیشترین بازدید را از جاذبه های گردشگری شهر کرمان، بیابان لوت، ارگ بم، راین، روستای دستکند میمند و باغ شاهزاده ماهان داشتند.
وی اظهار کرد: گردشگران خارجی از سه مسیر هوایی، کاروان های زمینی توریستی و قطارهای گردشگری خصوصی وارد کرمان می شوند.
استان کرمان با وجود هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مقاصد مهم گردشگری کشور بشمار می رود.
کرمان با تلاش های دولت تدبیر و امید و با ثبت آثار جهانی و مرمت آثار تاریخی و افزایش اماکن اقامتی، رشد بالای ورود گردشگران شاهد بوده است.
۳۰۲۹/۷۴۳۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


گردشگران خارجی


کرمان