اخبار گردشگری

پروازهای چارتری آبروی کشور را می‌بَرد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: پروازهای چارتری موضوعی است که به صنعت هوایی کشور آسیب می‌زند و به جای آن که این درآمدها صرف توسعه ناوگان هوایی شود صرف دلال‌ها می‌شود.
علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در مورد مشکلات بوجود آمده برای مسافران نوروزی به علت بلیط‌های چارتری گفت: یکی از مشکلات گردشگری پراکندگی مسئولیت در این حوزه است.

وی ادامه داد: حقیقتاً پروازهای چارتری گردشگری را اذیت می‌کند امسال همه دستگاه‌ها رعایت کردند و افزایش قیمت نداشتند که اقدام خوبی در ایام نوروز بود و قیمت‌ها کنترل شده بود غیر از پروازهای چارتری که هرکاری خواستند کردند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: به آقای آخوندی وزیر راه این مسأله را گفته‌ام و امیدوارم پروازهای چارتری هرچه زودتر جمع شود.

وی اظهار داشت: پروازهای چارتری موضوعی است که به صنعت هوایی کشور آسیب می‌زند و به جای آنکه این درآمدها صرف توسعه ناوگان هوایی شود صرف دلال‌ها می‌شود همچنین بر گردشگری هم بسیار آسیب می‌زند؛ پرواز و گردشگر را به خارج از کشور می‌برند و پرواز را به ناگهان لغو می‌کنند و آبروی کشور را می‌برند، امید دارم سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه پروازهای چارتری را جمع کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

پروازهای چارتری آبروی کشور را می‌بَرد

پروازهای چارتری آبروی کشور را می‌بَردپروازهای چارتری آبروی کشور را می‌بَرد