اخبار گردشگری

مامه بابا تیام نحسی هفت را از بین برد

به نوعی بازیکنان اخیر می خواستند فرهاد مجیدی دیگری شوند و از این بابت تلاش می کردند که با پوشیدن پیراهن فرهاد هواداران زیادی پیدا کنند ولی در این مسیر موفق نبودند. بختیار رحمانی و حسن بیت سعید دو بازیکنی بودند که در عرض دو فصل به سرنوشتی مانند هم دچار شدند؛ نیم فصل ناموفق در استقلال و سرانجام خروج در نیم فصل دوم.مامه تیام

به همین دلیل بود که خیلی ها بر این باور بودند که پیراهن فرهاد در قواره بازیکنی نیست و هیچ کس نمی تواند با شماره ۷ استقلال فرهاد مجیدی دیگری شود تا اینکه تیام سنگالی به استقلال آمد. تیام در لیگ برتر نمی توانست پیراهن ۷ را بپوشد اما در بازی های آسیایی پیراهن فرهاد را به او دادند .

به نظر می رسد نحسی این پیراهن توسط یک بازیکن خارجی کلا از بین رفت چرا که تیام بازیکن خوش شانس استقلال است و توانسته در مدتی کوتاه عملکرد خوبی داشته باشد. تیام پس از مدت ها مصدومیت امروز مجدد می تواند به میدان برود و احتمالا در بازی با الهلال گل بزند.
بازیکن سنگالی استقلال تاکنون روزهای موفقی را پشت سر گذاشته است و شفر به مدیران استقلال اعلام کرده که به حضور تیام در فصل بعد نیاز دارد.
استارت اسماعیلی-تیام برای امضای حکم صدر نشینی استقلال
درخشش در بازیکن استقلال در بازی با الهلال می تواند حکم سرگروهی این تیم را امضا کند.
استقلال در پایان بازی پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در مجموع ٨ گل در لیگ قهرمان آسیا زده است که تیام ۴ گل زده است و فرشید اسماعیلی هم روی ۵ گل تاثیر مستقیم داشته است.
اسماعیلی که در بازی نخست برابر الریان به علت محرومیت غایب بود، در طول ۴ بازی که در ترکیب استقلال به میدان رفته ۴ پاس گل داده و یک پنالتی گرفته که در این بین ٣ پاس گل او را تیام تبدیل به گل کرده است و پنالتی که این بازیکن گرفت هم توسط مهاجم سنگالی استقلال وارد دروازه العین شد.

نکته جالب این است که در ۴ گلی که تیام زده است فرشید اسماعیلی نقش مستقیم ایفا کرده تا مشخص شود این دو چقدر با هم هماهنگ هستند.
تیام و اسماعیلی در بازی با الهلال مجدد در ترکیب استقلال به میدان می روند و درخشش آنها در این بازی می تواند برابر با امضای حکم سرگروهی استقلال باشد.