اخبار گردشگری

نکاتی برای سفر خانوادگی به تایلند

تایلند بدون شک و قطعا، یکی از بهترین و به صرفه ترین مقصدها برای سفر، بویژه سفر خانوادگی است. قیمت هتل ها و مواد غذایی در تایلند، تقریبا شبیه به هند و حتی شاید ارزان تر هم باشد. اگر می خواهید با خانواده به تایلند سفر کنید اصلا نگران نباشید زیرا بهترین ها را برای ارائه و سرگرمی دارد.

نکاتی در مورد سفر خانوادگی به تایلند

موزه های تایلند

شاید فکر کنید موزه کمی تاریخی و خسته کننده است اما کاملا اشتباه می کنید. بازدید از موزه ها و مشاهده هنر در تایلند، اصلا برای کودکان خسته کننده نیست، بلکه بسیار جذاب و سرگرم کننده است. کودکان در موزه های تایلند اطلاعات خوبی دریافت خواهند کرد.


نکاتی در مورد سفر خانوادگی به تایلند

سواحل خانوادگی در تایلند

تایلند دارای برخی از بهترین سواحل جهان است اما اگر می خواهید با خانواده همراه باشید، باید مکانی آرام و مناسب برای کودکان انتخاب کنید. ساحل جذاب ترین مکان برای کودکان است، و اگر دارای برخی خدمات و سرگرمی مناسب برای کودکان باشد، بهترین می شود. در عین حال شما می توانید در هتل های ساحلی هم اقامت داشته باشید تا هم از امکانات آن بهره مند شوید و هم از منظره زیبا و جذاب آن لذت ببرید.


نکاتی در مورد سفر خانوادگی به تایلند

پارک های آب و آکواریوم

کودکان بدون شک به بازی در آب علاقه مند هستند و اگر شما هم به مسائل دریایی علاقه دارید، رفتن به پارک های آبی تایلند و آکواریوم آن را از دست ندهید. گشت و گذار در پارک آبی و آکواریوم تایلند نه تنها جذاب و سرگرم کننده بلکه بسیار آموزنده نیز خواهد بود. زندگی موجودات دریایی در بانکوک و مخصوصا پاتایا بسیار گسترده و متنوع است.


نکاتی در مورد سفر خانوادگی به تایلند

گشت و گذار در تایلند

شاید خرید کردن و گشتن در بازارهای تایلند برای کودکان جذاب نباشد اما گشتن در خیابان ها، خوردن غذاهای تایلندی و بازدید از جاذبه ها بسیار سرگرم کننده است. در این سفر توجه کردن به خود را نیز فراموش نکنید. همانطور که می دانید، تایلند دارای بهترین مراکز ماساژ و اسپا است که می توانید تجربه ای بی نظیری برای شما باشد.

مترجم: سحر مردانه
منبع: mediaindia.eu