اخبار گردشگری

همدان شاهد تحول در حوزه گردشگری است

به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت پنجشنبه شب در دیدار با رئیس و هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان همدان، افزود: کسب رتبه برتر این استان در حوزه مشارکت اقتصادی در سال ۹۶ یک خبر امیدوارکننده برای فعالیت بیشتر در سالجاری است.
وی عملکرد اتاق بازرگانی در چهار سال اخیر در حوزه مشارکت اقتصادی را قابل تقدیر دانست و گفت: اتاق بازرگانی باید مأمن و محل امید فعالیت بخش خصوصی باشد.
نیکبخت اضافه کرد: امسال حمایت از تولید در اولویت است و بدون تردید رشد اقتصادی بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
وی خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در استان همدان، شماری از واحدهای تولیدی بعد از ۱۰ سال تعطیلی به چرخه تولید برگشتند.
نیکبخت با اشاره به اینکه ۵۲۴ طرح در این استان به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: توجه به بخش خصوصی باعث شده که در ۲ ماه اسفند ۹۶ و فروردین جاری، صنف مبل و منبت ملایر چهار هزار میلیارد ریال فروش داشته باشد که این آمار در گذشته بی سابقه بوده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز در این دیدار، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، کارهای خوبی در حوزه حمایت از تولید انجام شده است.
علی اصغر زبردست افزود: به رونق و پویایی اقتصادی خوشبین هستیم چراکه دولت به خوبی و با تدبیر به دنبال حل مشکلات ارزی است.
وی با بیان اینکه استان همدان به خوبی در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: استاندار همدان همراهی و تعامل خوبی با بخش خصوصی دارد که باید به نمایندگی از بخش خصوصی از وی تقدیر کنیم.
زبردست با اشاره به اینکه بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان برای همکاری در رویداد ۲۰۱۸ آمادگی دارد، گفت: همکاری بیشتر بانک ها با واحدهای تولیدی در ارائه تسهیلات، لازم است.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


اتاق بازرگانی


استاندار همدان


گردشگری