اخبار گردشگری

جهانبخش گران ترین فوتبالیست تاریخ ایران می شود

روزنامه کوریه رو دلو اسپورت ایتالیا در شماره جدید خود خبر از توافق مسئولان آلکمار و ناپولی برای نهایی شدن این انتقال داده اند. علیرضا جهانبخش بعد از درخشش فوق العاده در سومین فصل از حضور در لیگ هلند در حال حاضر به عنوان بهترین بازیکن آلکمار و پدیده فوتبال هلند نامش بر سر زبان هاست و باشگاه ناپولی قصد دارد با جذب این بازیکن جناح راست خود را تقویت کند.رپورتاژ آگهی
هفته گذشته کریستیانو جیونتلی مدیر فوتبالی باشگاه ناپولی و مرد تعیین کننده نقل و انتقالات باشگاه با حضور در شهر آلکمار ضمن تماشای دوباره توانایی های فنی جهانبخش بار دیگر مذاکرات برای خرید این بازیکن را با سران آلکمار آغاز کرد و به نظر می رسد این مذاکرات در نهایت به امضای قرارداد با ستاره این روزهای فوتبال کشورمان منجر شود. کوریه رو دلو اسپورت در خصوص جزییات قرارداد ناپولی با جهانبخش، رقم قرارداد را ۱۵ میلیون یورو اعلام کرده و به نقل از این روزنامه این قرارداد ۲ ساله و تا سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

در صورت امضای این قرارداد جهانبخش به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. با شرایط موجود می توان گفت علیرضا جهانبخش تا کوچ به سری A ، تنها یک امضا فاصله دارد چون سران ناپولی به شدت علاقه خود به وینگر ایرانی آلکمار را نشان داده و به عنوان جدی ترین مشتری در ۲ ماه گذشته مذاکرات مفصلی با سران باشگاه هلندی انجام دادند، به خصوص که خبر می رسد کایخون ستاره اسپانیایی ناپولی و وینگر راست این تیم در سال های گذشته نیز تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده و قصد بازگشت به کشورش را دارد تا جهانبخش به عنوان جدی ترین آلترناتیو این بازیکن قلمداد شود.
پیش بازی ایران_مراکش در آردیویسه
از همان روز که تیم های ایران و مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ در کنار تیم های اسپانیا و پرتغال یکی از دشوارترین گروه های ممکن را تشکیل دادند رسانه های هلندی توجه خاصی به دو ستاره ایرانی و مراکشی شاغل در آردیویسه نشان دادند، دو بازیکنی که پیش بینی می شود ستاره دو تیم لقب بگیرند و نقشی تعیین کننده در ساختار تهاجمی داشته باشند.
علیرضا جهانبخش ستاره آلکمار و حکیم زیش ستاره آژاکس که با پیراهن های شماره ۷ و ۱۰ این دو تیم بالای جدول لیگ هلند یکی از بهترین فصل های خود را در حال سپری کردن هستند تا با آمادگی بالا راهی جام جهانی ۲۰۱۸ شوند، بازیکنانی که از حالا به عنوان کاندیداهای اصلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی نیز نام شان به گوش می رسد آن هم با رقم های نجومی و وسوسه کننده.

در فاصله چهار هفته به اتمام این فصل از رقابت های آردیویسه این دو ستاره ایرانی و مراکشی در کنار حساسیت هایی که پیرامون اولین بازی آنها در جام جهانی رقم خورد جنگ پنهانی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل هلند با هم دارند، جنگی که به جدول گلزنی و پاس گل های لیگ هلند نیز کشیده شده تا جهانبخش و زیش بیشتر از همیشه در تیررس رسانه ها قرار بگیرند.