اخبار گردشگری

بدل نقی معمولی در سریال پایتخت کیست

سریال پایتخت ۵ چند روزی است که به پایان رسیده است و با توجه به استقبالی که مردم از این سریال داشته اند گمان میشود در صورت فراهم بودن شرایط فصل ششم این سریال نیز ساخته شود. اگرچه این فصل از سریال پایتخت با حواشی زیادی همراه بود اما جذابیت های منحصربه فردی نیز داشت که طی مطالب گذشته به آنها اشاراتی داشته ایم. در این مطلب میخواهیم شما را با بدل بازیگران سریال پایتخت آشنا کنیم.بدل نقی معمولی

نقی معمولی شخصیت محبوب سریال پایتخت با بازی محسن تنابنده در صحنه های مربوط به جنگ با داعش بدلی داشت که نقش او را بازی میکرد.
علی خسروی از بدل نقی معمولی رونمایی کرد

علی خسروی داور کشورمان با انتشار عکسی از محسن تنابنده از بدل او در نقش معمولی در سریال پایتخت رونمایی کرد.

علی خسروی، داور فوتبال کشورمان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:این هم سید تقی حسینی مربی و پدیده ای از سیزده آبان شهر ری که نقش بدل نقی معمولی را در فنون کشتی براستی عالی ایفا کرد. سریال پایتخت درسال جدید با حضور سید تقی حسینی به جای محسن تنابنده.

در این سریال تنها نقی معمولی نبود که بدل داشت و در صحنه های دشوار از او به جای بازیگر اصلی استفاده میشد. هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت نیز بدلی داشت که در صحنه های دشوار جنگ از او استفاده میشد.

ریما رامین فر بازیگر نقش هما سعادت و همسر نقی معمولی با انتشار عکسی در اینستاگرامش از بدل باباپنجعلی در سریال پایتخت رونمایی کرد.

ریما رامین فر با انتشار این عکس نوشت :تو درگیری امشب بدل باباپنجعلی بجای اون بازی کرد….

بازیگران پایتخت ۵ عبارتند از :محسن تنابنده در نقش نقی معمولی ، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی ، ریما رامین فردر نقش هما سعادت همسر نقی ، احمد مهران فر در نقش ارسطو عامل پسرخالهٔ نقی، نسرین نصرتی در نقش فهیمه معمولی خواهر نقی ، سارا و نیکا فرقانی در نقش سارا و نیکا معمولی دختران نقی ، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت امینی دوست نقی و ارسطو عامل ، بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا پسر فهیمه و بهبود ، مصطفی و مجتبی بلال حبشی در نقش رحمان و رحیم برادران رحمت ، نیلوفر رجایی فر در نقش الیزابت دختر داعشی.

داستان پنجمین فصل سریال پایتخت درباره سفر خانواده نقی معمولی به ترکیه است که با ماجراهای فراوانی همراه است. در این سفر وقتی خانواده نقی سوار بالن میشوند با رخداد حوادثی بالن به سمت دریا میرود و با فراز و نشیب های زیاد این خانواده به سوریه میرسند و در آن با دختری که قبلا عضو داعش بوده آشنا میشوند و این شروع ماجراهایی تازه برای آنها است.