اخبار گردشگری

قطار گردشگری عقاب طلایی در راه فارس است

غلامحسین ولدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:قطار حامل ۳۹ گردشگر و ۳۴ خدمه خارجی فردا حدود ساعت هشت صبح برای بازدید از ظرفیت های گردشگری فارس وارد ایستگاه سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد خواهد شد.
مدیرکل راه آهن فارس بیان کرد: گردشگران خارجی در ایستگاه سعادت شهر توقف خواهند کرد و پس از بازدید از تخت جمشید و مجموعه پاسارگاد با اتوبوس به سمت شیراز حرکت می کنند.
ولدی اضافه کرد: مدت زمان توقف این قطار در استان فارس یک روز خواهد بود و قطار گردشگری عقاب طلایی شامگاه یکشنبه به سمت تهران حرکت می کند.
این قطار از کشور روسیه به سمت ایران حرکت کرده و پس از ورود به کشور از مرز سرخس در مشهد، کرمان، راین ، یزد توقف داشته است.
از سال ۹۳ تاکنون بیست و چهار قطار گردشگری خارجی تحت عنوان عقاب طلایی وارد ایران شده است.
رئیس قطار گردشگری عقاب طلایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : مسافران بیست و چهارمین قطار گردشگری عقاب طلایی شهروندان کشورهای هلند ،چین،کانادا، انگلستان، استرالیا، دانمارک، ایتالیا، سنگاپور، پرو و مالزی هستند.
مهدی گنجی افزود: بازدید از مجموعه تخت جمشید، پاسارگاد، مسجد نصیرالملک ، ارگ کریم خان زند و و مجموعه حافظیه از جمله اماکن فرهنگی و تاریخی است که گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی در طول سفر یک روزه خود به استان فارس از این مجموعه ها بازدید خواهند کرد.
گنجی اظهار کرد: بیست و چهارمین قطار گردشگری عقاب طلایی ۱۴ فروردین امسال وارد ایران شده و دوشنبه ۲۰ فروردین جاری نیز از ایران خارج می شود.
۹۸۷۳ /۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


قطار گردشگری


عقاب طلایی


فارس