اخبار گردشگری

مادر شیطان صفت نوزادانش را زنده زنده داخل فریز می گذاشت تا بمیرند

مادری به جرم زنده زنده منجمد کردن نوزادان تازه متولد شده اش دادگاهی شد ، این زن که تنها با نام “استفی” شناخته شده است چندین بار این جرم را مرتکب شده است برای همین جرم سنگینی در پرونده ی خود دارد.کشتن نوزاد
Mum jailed after stuffing her newborn babies into a freezer in a plastic bag
براساس گزارش میرر “استفی” ۴۶ ساله ۲ نوزاد تازه متولد شده ی خود را زنده زنده داخل کیسه ای پیچیده و درون فریز قرار داده است تا به این روش به زندگی آنها خاتمه دهد.
این زن ۲ بار باردار شده و پرونده ی او در بیمارستان نیروهای پلیس را مشکوک کرد که چرا زایمان و یا سقط با نام او در هیچ مرکز درمانی ثبت نشده است ؛ سرنوشت نامعلوم ۲ نوزاد این زن پلیس را به خانه ی او کشاند و در جستجوی نیروهای بازرسی جسد ۲ نوزاد از داخل فریز خانه ی “استفی” کشف شد .

اجساد بعد از انتقال به پزشکی قانونی رازهای دیگری را فاش کردند ، رازی که حاکی از زنده بودن هر دو نوزاد هنگام قرار گرفتن در فریزر بود به همین دلیل جرم این زن سنگین تر شد و قتل عمد به پرونده اش اضافه شد.
این زن که از لحاظ روانی کاملا سالم است سعی در این داشته که خود را فردی افسرده با مشکل روحی روانی جلوه دهد اما پزشکان این مسئله را رد کردند برای همین حکم قطعی برای مجازات او صادر شد و براساس رای دادگاه ” استفی” به ۹ سال زندان محکوم شد.
او در اعترافات خود گفت :مدتهاست که خودم را شبیه یک
هیولای شیطانی می بینم برای همین جرات ایستادن مقابل آینه را ندارم و خودم را برای گناهی که مرتکب شده ام هرگز نمی بخشم.