اخبار گردشگری

تاثیر شوک های ویژه وینفرد شفر بین دو نیمه

دیروز و بین دو نیمه بازی استقلال و سیاه جامگان، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال که از عملکرد بازیکنان خود در نیمه اول راضی نبود در رختکن آب و روغن قاطی کرد.
استقلال در نیمه اول بازی با سیاه جامگان بر خلاف انتظار چندان سرحال نشان نداد و حتی سیاه جامگان چند موقعیت گل روی دروازه استقلال خلق کرد. همین امر باعث واکنش جدی سرمربی آلمانی استقلال در رختکن شد.
شفر بین دو نیمه بر سر بازیکنان استقلال داد و فریاد زد و از قضا این شوک هم جواب داد و استقلال در نیمه دوم به فرم چند ماهه اخیر خود برگشت و توانست ۴ گل وارد دروازه سیاه جامگان کند. برخی این ماجرا را به پست اینستاگرامی روزبه چشمی ارتباط داده اند اما اعلام شده پست خداحافظی روزبه چشمی از استقلال، کار هکرها بوده است.
شفر که در کل مربی احساساتی و اکشنی است باورش نمی شد که استقلال در نیمه اول به تیم در حال سقوط سیاه جامگان گل نزده باشد و به همین دلیل با شوک های ویژه آلمانی اش، بین دو نیمه استقلال را از این رو به آن رو کرد.وینفرد شفر

وینفرد شفر با شرکت آلمانی قرارداد بست
سرمربی موفق این روزهای استقلال قرارداد جدید خود را با یک شرکت آلمانی منعقد کرد.
شرکت آل اشپورت که در سال های گذشته اسپانسر پیراهن تیم ملی و بیشتر تیم های لیگ برتر بود، قراردادی با وینفرد شفر امضا کرده است.

شفر با پیران تیم برند در نشست خبری قبل از بازی با سیاه جامگان حاضر شد.