اخبار گردشگری

بیش از ۲۹۰هزار مسافر نوروزی از گلپایگان دیدن کردند

‘ محمدرضا توسلی ‘ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آمار این مسافران که از اول تا ۱۵ فرودین امسال به شهرستان گلپایگان وارد شدند و از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری این شهرستان دیدن کردند نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۱درصد افزایش یافت.
وی اضافه کرد: طی مدت یاد شده، ۱۱هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی نیز در مدارس، هتل ها، مهمانپذیرها و اردوگاه های موقت و اقامتگاه های بومگردی این شهرستان اقامت کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته ۳/۲۳ درصد بیشتر است.
سرپرست فرمانداری گلپایگان یادآور شد: در نورزو امسال، تمهیدات خوبی از سوی همه دستگاه های اجرایی، خدماتی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به میهمانان نوروزی انجام شد که رضایت مسافران و گردشگران را در پی داشت.
شهرستان گلپایگان با سابقه هفت هزار ساله و حدود ۳۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در مسیر راه استان های اصفهان، مرکزی و لرستان قرار گرفته است و مردمی خونگرم و مهمان نواز دارد.
مسجد جامع، مناره سلجوقی، امامزاده ۱۷تن، ارگ گوگد، بازار سنتی، امامزاده سیدالسادات، پل قاضی زاهد و سنگ نگاره ها از مهمترین آثار تاریخی این خطه است.
شهرستان گلپایگان، با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و ۵۲ روستا و آبادی و جمعیت افزون بر ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/۷۱۳۸/ ۲۰۹۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردشگری


نوروز ۹۷


گلپایگان