اخبار گردشگری

۸۰هزار بسته فرهنگی ویژه نوروز در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل هادی سعادت طلب اظهار داشت: از این تعداد بسته، ۴۰ هزار نسخه نیز نقشه راهنمای مسافران و زائران نوروزی بوده است.
وی افزود: ۲۰ هزار نسخه کتابچه سفر، ۱۰هزار بروشور موزه، ۱۰هزار دانشنامه سفر و کیف های تبلیغاتی و فیلم مستند گردشگری خراسان شمالی از دیگر بسته های فرهنگی است که به مسافران نوروزی اهدا شد.
سعادت طلب با اشاره به فعالیت ۱۱ پایگاه اطلاع رسانی و اسکان در سطح شهر گفت: این بسته های فرهنگی در این تعداد پایگاه در مبادی ورودی سطح شهر و نقاط پر تردد مسافران نوروزی با هدف معرفی اماکن تاریخی و گردشگری خراسان شمالی توزیع شد.
وی ادامه داد: در این بسته های فرهنگی به معرفی آثار تاریخی و گردشگری خراسان شمالی که به ثبت میراث فرهنگی رسیده است پرداخته ایم تا مسافران نوروزی از نزدیک با اماکن تاریخی و گردشگری آشنا شوند.
سعادت طلب همچنین گفت: حدود ۱۵۰ بنر در خصوص معرفی اماکن تاریخی و گردشگری خراسان شمالی در مکان های مختلف سطح شهر نصب شده است.
استان خراسان شمالی در مسیر استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که براساس برخی آمارها سالانه حدود ۲۰ میلیون خودرو از این مسیر تردد می کنند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


توزیع بسته فرهنگی


مسافران نوروزی


خراسان شمالی