اخبار گردشگری

ماجرای عاشق شدن لاله و ستاره اسکندری در دورهمی + عکس

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان لاله و ستاره اسکندری دو خواهر هنرمند سینما و تلویزیون بود.لاله و ستاره اسکندری

درحالی که لاله و ستاره اسکندری هر دو میهمان برنامه دورهمی بودند اما حضور تنهای ستاره اسکندری در برنامه برای بینندگان جای تعجب داشت که با توضیح ستاره اسکندری درباره تاخیر لاله به دلیل گیر کردن در ترافیک این شبهات برطرف شد.
غیبت مهران مدیری و ستاره اسکندری از لاله

تاخیر لاله در رسیدن به استودیو سبب شد تا مهران مدیری به سوالاتی درباره لاله از ستاره اسکندری بپردازد و از ستاره اسکندری خواست دباره لاله و شخصیت او صحبت کند که گفت:لاله آدم بسیار خوبی است و دستی در خیر هم دارد و بزرگترین صفت لاله مهربانی است که طرح این موضوع باعث شد تا مجری دورهمی بگوید برای همین چسباندیش به دیگ داغ و درباره شیطنت های کودکی ستاره اسکندری و شکستن شیشه های کودکستان و رفتارهای پسرانه اش صحبت هایی به میان آمد.

در این بخش از صحبت های خانم بازیگر با مهران مدیری ستاره اسکندری به اصراری که لاله برای حضور او در دورهمی داشت اشاره کرد و همین سوژه ای شد تا مجری دورهمی تا آخر برنامه درباره آن صحبت کند.

ستاره اسکندری درباره نقطه ضعف خودش گفت :من آدم زیادی رکی هستم و در دنیای امروز کسی این رفتار را نمی پسندد و درباره نقطه ضعف لاله شاخصه مشخصی در ذهنم نیست و در ادامه به حساسیتی که نسبت به تئاتر به عنوان جایی که کارش را با آن شروع کرده بود اشاره کرد و درباره ریسکی که با پذیرش نقش یک معتاد در فیلم داستان یک شهر کرده بود و بخاطر آن با واکنش فیزیکی مواجه شده بود صحبت کرد و با یادی از زنده یاد پوپک گلدره و سریال نرگس از بازتاب های خوب این سریال گفت.
وقتی استرس ستاره باعث گم شدن لاله اسکندری میشود

در این بخش از صحبت های ستاره اسکندری با مهران مدیری لاله اسکندری وارد استودیوی دورهمی شد و علت تاخیر خود را گم شدن در مسیر عنوان کرد و به سرعت وارد بحث شد و در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره نقطه ضعف خواهرش گفت :ستاره به شدت آدم استرسی است و این استرس او که به من منتقل کرد باعث شد که من در مسیر گم شوم و دیگر اینکه ستاره حساسیت های بالایی دارد اما از آن سو درباره نقاط قوت او باید بگویم که او همیشه حامی من بوده و با وجود اینکه یک سال و نیم از من بزرگتر است همیشه نقش خواهر بزرگتر را بازی میکرد.

در ادامه این گفتگو لاله و ستاره اسکندری درباره ورود به دنیای سینما و تئاتر و اولویت بندی این دو صحبت هایی را مطرح کردند و به موضوع مشورت کردن در امور کاری و قرارداد اشاره کردند و به سوال اصلی مهران مدیری در برنامه دروهمی رسیدند.
ماجرای عاشق شدن لاله و ستاره اسکندری در دورهمی

ستاره اسکندری درباره عاشق شدن گفت :بله من عاشق شده ام اما این موضوع برای خیلی سال قبل است و شاید مربوط به ۲۴ سال پیش باشد و بعد از آن دیگر عشق را تجربه نکردم اما بارها و بارها احساس عاشقی در من تکرار شده است و درباره عاشق شدن خواهرش لاله گفت :لاله آدم درون گرایی است و اگر عاشق هم شده بود از ترس به من نمیگفت که لاله صحبت او را قطع کرد و گفت :ستاره در منزل ما و در دوران نوجوانی حکم ناظم را داشت و به ما اجازه هیچگونه رفتار اشتباهی را نمیداد و ما همیشه از او میترسیدیم ، حتی خواهر شهاب حسینی که از دوران راهنمایی و دبیرستان با من دوست بود همیشه عنوان میکرد که از ستاره میترسد و در ادامه درباره عاشق شدنش گفت:من در دوران نوجوانی عاشق نشدم اما عشق را در دوران جوانی تجربه کردم و این عشق به ازدواج ختم شد و خداراشکر از این ازدواج راضی هستم.
سال ۹۶ برای لاله و ستاره اسکندری چگونه گذشت

ستاره اسکندری درباره اتفاقات سال ۹۶ گفت:سال ۹۶ سال عجیبی در رخداد حوادث بود. زلزله کرمانشاه ، حادثه کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران یاسوج سه حادثه تلخی بود که در سال ۹۶ رخ داد و خیلی درد و افسوس به همراه داشت اما به لحاظ فردی سال خوبی برای من بود چراکه توانستم خانه فرهنگی که آرزویش را داشتم تاسیس کنم.

لاله اسکندری درباره سال ۹۶ گفت :سال ۹۵ برای من سال خوبی نبود ؛ درگذشت پدرم ، افشین یداللهی و علی معلم و بیماری که درگیر آن بودم . برای رفتن این سال و رسیدن سالی که از غم ها دور باشم لحظه شماری میکردم تا اینکه سال ۹۶ رسید و درگذشت عارف لرستانی دوباره کاممان را تلخ کرد و حوادثی که در این سال رخ داد روزگار سختی را بر ما گذراند اما به لحاظ فردی سال خوبی برای من بود.

در بخش های پایانی برنامه درباره خشونت در فضای مجازی صحبت هایی به میان آمد و در نهایت ستاره اسکندری با تقدیم جایزه بهترین بازیگر تلویزیونی برای سریال نرگس و لاله با تقدیم یک عکس از اصفهان که خودش گرفته بود و جایزه ای که از تلویزیون گرفته بود به موزه دورهمی ، از برنامه دورهمی خداحافظی کرد.