اخبار گردشگری

بیش از ۴۴۸ هزار مسافر وارد روانسر شدند

حسین ویسمرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار مسافران وارد شده به روانسر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از ۳۸۹ هزار نفر بود، رشد ۱۵ درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: قریب به ۳۵ هزار گردشگر وارد مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه شدند که بیش از ۲۵ هزار نفر از داخل غار بازدید کردند که در مقایسه با سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را نشان می دهد.
فرماندار روانسر گفت: در این مدت ۲۱۱ هزار و ۵۷۹ نفر در کمپ‌های موقت گردشگری، کلاس‌های مدارس، مهمانسراهای ادارات و چادرهای مسافرتی در بوستانها، سرسراهای های ورزشی، اقامت گاه بوم گردی و خانه مسافر این شهرستان اسکان یافتند.
ویسمرادی با اشاره به میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی و مجموعه‌های گردشگری روانسر افزود: در این ایام افزون بر ۱۱۰ هزار نفر از این آثار دیدن کردند.
وی همچنین از انجام ۲۱۴ مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، پذیرایی، سیاه چادرها و غرفه های صنایع دستی شهرستان روانسر خبر داد.
غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
۸۰۶۶/۷۴۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


نوروز۹۷


شهرستان روانسر


حسین ویسمرادی