اخبار گردشگری

۱۵هزار نفر از حصار ناصری تهران دیدن کردند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید عباس طباطبایی با اشاره به استقرار سه ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی و یک ایستگاه استقبال از مسافران در میدان راه آهن گفت: ۷ هزار نفر از مسافران ورودی به شهر تهران از طریق راه آهن وارد پایتخت شده و یک هزار و ۲۰۰ بسته اطلاع رسانی در ایستگاهها بین آنها توزیع شده است.
وی با بیان اینکه مسیر ویژه ولی عصر(عج) از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر و میدان امام خمینی تا میدان حر و خانه تیمورتاش،به عنوان مسیرهای جدید گردشگری به خدمات نورزوی منطقه ۱۱ اضافه شده اند افزود:با اضافه شدن این ۲ مسیر، ۲۸ مکان تاریخی به عنوان جاذبه های گردشگری این منطقه معرفی شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با اعلام اجرای نوروزگاه در بوستان دانشجو و برنامه های متنوع هنری، نمایشی افزود: برگزاری تور نوروزی ری گردی و بازدیداز موزه جنگ و خانه تیمور تاش برای ایثار گران و خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه های این منطقه در تعطیلات نوروز ۹۷ است.
طباطبایی همچنین عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده با فرماندهی دانشگاه امام علی (ع) گردشگران علاوه بر بازدید از مکان های معرفی شده می توانند برای اولین بار از ساختمان های دوره پهلوی اول در دانشگاه امام علی (ع) بازدید کنند.
بر اساس این گزارش نوروز امسال با مشارکت مناطق ۱۱ و ۱۲، تور مسیر ویژه گردشگری در خیابان امام خمینی (ره) و بازدید از ۲۰ مکان تاریخی با محوریت حمل و نقل پاک با دوچرخه و ماشین های برقی فراهم شده است.
گفتنی است که علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و خرید تورهای گردشگری شهرداری تهران به غرفه های گردشگری شهرداری در میدان امام خمینی روبه روی موزه صنعتی و یا نشانی اینترنتی www.tehroongardi.ir مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/۷۲۴۷/ ۱۷۳۵ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


حصار ناصری


سید عباس طبا طبائی


پایتخت